neděle 20. července 2008

Homeeee....^^"

Motto výletu (By babi..xD): No vídíš,kdybysme sem jeli zrovna, nemuseli jsme se tam kundat..

Zdravíčko, Hirokoje doma....xD
Home Sweet Home...xD
Okej... Bylo to fajn...Bylo to víc než fajn...xD Já do Zoo prostě strašně ráda...xD
Hiroki je mrcha...,nedostane večeři...xD Muckal mě zrovna, když jsem si neměla kam poznamenat myšlenky. Dělá to schválně, vždycky to tak dělá...xDxD A já chytrák jsem se nechala rozptylovat a zapomněla jsem co jsem chtěla...xD No co už...

Jen tak mimochodem to co vám tu jede je King Diamond (deformace rodičema a jejich stylem..xD) The Exorcist (sakra já teď vobec nevim jak se to píše...xD)

Okej, mám v plánu něco udělat...(Třeba najít podobiznu Hirokuho,aby Shinichi věděl..xDxDxD) A doufám,že blog nebude prostestovat páč ve středu jedu pápá...K Babče a ukážu se asi nedělu nebo v pondělí....

Tak teĎ jdu an ty čláánky...:))
Hiroko von Rabersdorf


Žádné komentáře:

Okomentovat