úterý 15. července 2008

Pinocchio..(Hiroko is back...xD)

Hiroko je back...,doufám,že Lali má radost...xD Ale asi nepotěším...protože Hiroko jaksi nemá tu povídku dodělanou...*fňuk*..ale pracuje se na tom,mam to promyšlený...xDD
Jinak všechno bylo fajn,pak ukážu pár foteček, a mazlila jsem se tam s kočičákem...(v zoo..xD) a taky mě tam ochmatlával Mravenečník, páni takový mrně a jakou má páru to byste něvěřily...xD
Hiroko von Rabersdorf

Ošklivý přiznání, Hiroko v životě nečetla Pinocchia, tedy toho klasisckýho. Četla jen předělávku od Walta Disneyho a to není vončo jak asi všichni víme,známe.
Ale nedávno..(respektive v pátek..xD) Jsme byli v Hanušovicích, u bábušky,která malovala a dělala nový okna a tímpadém měla rohozenou celou knihovnu. Toho jsem samozřejmě využila, jsem zarputilej milovník knih. Zrovna nedávno jsem si pořídilanovou, českou fantasy Dračí Zpěv, zatím je to moc hezu..^__^
Mňo a jak jsem tak šmejdila,tak jsem narazila na oddělení "pohádky"...xD A kromně Pinocchia (Pinocchiova dobrodružství..) jsem si domů odvezla i Napucánka...xD Mňo,ale to jindy...
Hned jak jsem měla možnost jsem Pinocchia dosloval zhltala. A no..Pokud máme s Elo-chan stejnou verzi.nebo aspoň stejnýho autora (Carlo Collodi), ani se nedivím,že to Elo-chan donutilo napsat Marionette...
Některý fáze mě fascinovali takovým způsobem,že jsem musela přemýšlet, jestli byl autor normální...xDxD A Abyste se necítili ochuzení, přidám pár příkladů, které mě osobně fascinovali na nejvyšší možnou míru. Asi jsem už totálněě zkažená...xDxD

Příklady...
1. Pinocchia pustili z vězení (neptejte se mě co udělal to by bylo na dlouho..xD) a on pádí za tatínkem a vílou Modrovláskou a přitom přemýšlí o tatínkovi..
...Najdu ho u víly? Už je tomu tak dávno, co jsem ho chudáka viděl naposledy, tolik toužím se s ním pomazlit a zlíbat ho, zlíbat..

2.Pinocchio a tatínek utíkají z břicha žraloka,který je spolkl..
.."zkuste to a uvidíte! V každém případě,je-li nám souzeno umřít,budeme mít aspoň útěchu, že si umřeme v náručí."..
Upřímně na tomhle mě fascinoval ten výrok, jak může dřevěnej panďulák takhle rozumovat..a pak taky umírání v náručí...no co už...xD

3.Pinocchia a tatínka zachrání Tuňák (jakože ryba..xD) a Pinocchio mu děkuje..
.."Zachránil jsi tatínkovi život, přítely! Nenacházím slov,jak ti dost poděkovat! Dovol mi aspoň, abych tě směl na znamení nehynoucí vděčnost políbit!" (Ožižlávat tuňák..xD) Tuňák vystrčil hlavu z vody, Pinocchio si klekl a políbil ho láskyplně na ústa. Tento projev nelíčené a upřímné něžnosti....bla bla bla..(tuňák se rozplakal jako děcko a zmizel..xD)

4.Pinocchio se konečně proměnil v kluka..xD
.."Vysvětlete mi tatínku, jak se všechno mohlo rak naráz proměnit..?" chtěl vědět Pinocchio, když chytil otce kolem krku a zasypal ho polibky.

Tohle je pohádka pro děti...Mělo by se na ní napsat Yaoistům vstup zakázán. Mě u toho teda hlava šrotila, hlavně u toho prvního...xD Mazlení s tatínkem...Božeee...*skučí...*
Mňo nic...xD Příště zase...xD
Doufám,že Napucánek mi neuštědí tolik "ran"...xD

Žádné komentáře:

Okomentovat