neděle 20. července 2008

Unesli nám pana Listra. __ Tak honem pryč než nám ho vrátěj. xD

Ahojkýý....
Nějak mi blbne blog, takže ýádný pictí nebudou,ale byli v plánu...:D Jenomže to by mi to tu muselo fungovat. Původně vlastně bylo v plánu hodně věcí, obrázky texty, oběhnout všechny "zlatíčka" i ty rádoby zlatíčka,ale Blog.cz se zase jednou vytáhl a odmítl spolupracovat. Mám já to štěstí...
No vrhla jsem se na Smíky...xD To byste nevěřili co všechno s nima jde dělat...xD Já například teprve dnes zjistila, že šu....ehm...milovat se můžou i kabinkách na převlíkání...xDxD To jsem fkt netušila...:D A zneuctila jsem na simíkách Hirokiho jméno...xDxD *má záchvat smíchu* Ale, když on se nebránil no...(Jen taam mimochodem vzal si Nathana což je chlap o něco mladší než Hiroki...xDxD A teĎ si chtějí adoptovat mrňouse...xD)
Málem jsem přišla o Berta..(Pejska mojeho..) *začíná natahovat* My jsme šli do lesa aa on se mi vzpouzel, nesnáší omezování svobody..., no tak jsem mů odepla vodítko a zamávala...asi po půl hodině byl úplně v čoudu a já trnula, jestli se mi vrátí, jestli byl tak chytrej a šel domů...
Je to moje zlato a je domááá....*už je v klidůů...xD*
Zítra jedu do Zoo...Hmm...asi ještě nevím...nějak se mi nechce,ale pojedu...páč tam mají Žralokááááááá....*zase se projevuje její uchylnost na žraloký..xD*
Há...jo ještě včera jsem se cejtila dost zle...Myslela jsem, že už mi odzvonilo...Zase moje alergie...Hahaaa....a já chytrák si nevzala plášek Hahaaaa....xD Aspoň by byl ode mně klid...To by bylo bájo...,žádná škola....*trošku se zasnila*...žádní aahh grrrr....dobrá niccc...
Jen tak mimochodem jsem dokoukala Leson XX je to blbost....:D:D Chudká kluk,Sakura...to dostal za trest...
Jo a Eloooo...na napoji lasky je povidka na Loveless..(Nenávidím tě - tak se jako jmenuje ta povídka..xD Já tě žeru čéče...xD)..chudí Ritsuškaa...to si určo přečtíí...chudí Soubii...takový ošklivý věci musel dělat...(Tak jednu ošklivou věc)...
Tak já valím...^__^ Pac a pusu...
Jo a Ten Kočičí princ...Ehm...mm dojem,že tam ty kočky nedostanu. ALE BACHA NA MĚ... Já mm totož alternativu, byl to původní text, kterej jsem celej překopala,ale nejní dopsanej, takže se možná dočkáte...A Kira-chan ...ten pictíík dodám..^__○
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat