úterý 29. července 2008

On za to může Lálí, ne jááá... *ukazuje prstíčkem na šíleně barevnou stěnu *

Hááá...jo a jen tak mimochodem než se vrhnu k podstatě tohodle článku.
Všmili jste si, že Alee-chan má během dvou dní dva články..??? *ještě pořád tomu nemůže uvěřit*
Ale Alee davej to do RUBRIK...:D:D Já tady musím mít pořádek nebo se zblázníííím....Já jsem tady totiž doma...a když tu mám bordel a nemůžu nic najít jsem nervózní...xD Takže do Rubrik, kotě jo..??
A teď už k podstatě...toho výplodu...(Už vím co ze mě budeee...Drogovej dýler...xDxD)
Jo ještěěěěě...ELO-chan u Gladness jsou plánované licenzlé mangy a hádej co tam je...?? *nevinně se kření* Je taaamm Princess Princess + což je manga, ktrá navazuje na Princess Princess, akorát Tooru a spol. jsou už ve druhým ročníku a je nahrazují dvě nový Princátka...^^
Hiroko von Rabersdorf

To si Hiroko jen tak nevinně prolízala svoje oblíbený stránky až narazila na Taylor-san a její recenzku anime MoNoNoKe (který má co dočinění s Ayakasi,mam ten dojem..xD) a no...xD Nějak si pustila první epizodu, druhou epizodu, vrhla se do třetí...aaaaa je v tom úplně ztracená...^^"
On mě u toho držíí...Oooonn....za všechno může Kusuriuri (A jeho Katana v lidský podobě..^^ Kyaaaaa...xD)
On..za to může,ale víc...xD
Vidíte to jeho malování.....a jaký má krásný očičkááááááá a ten nehet...fascinující délka, skoro Ludwigovská...xDxDxD
A ty špičatýý ouškááá...On je úplněěěěě...celej....já ho chci domů aspoň na tejdeeen..prosíímmm..
Říkala jsem už jak strašně Kawaiii tahle rádoby "zrůdička" je..??? Nee..?? Je šíííííleně Kawaaaaiiiii...xD
Laliii to on za to může...xD Jen tak mimochodem doporučuji přečíst si recenzku u Taylor a nezbytně po tom zkouknout tohle anime...První co vás uchvátí jsou barvyyy....občas se mi Kusuriuri v tý zaplavě barviček ztrácel...:D:D Má to jen 11 epizoooddd...^^

Žádné komentáře:

Okomentovat