čtvrtek 12. února 2009

Aiee~~

Tady Vrána,tady Vrána,slyší mě někdo..?
Přepínám!
Yep!
Hlásí se opět nezodpovědné,nedůvěryhodné a zlé štěně. *úcul*(Ano,já si tak doopravdy připadám.)
Štěně je v depresi. Za prvé za to může tohle a tohle a za druhé ta nezvladatelná záplava nechutně zamilovaných lidí,srdíček,růží,růžových-fluffy-neidentifikovatelných-věcí-co-asi-mají-být-romantické a baculatých andělíčků. Mluvím o 14.únoru.
Asi nejsem normální,ale směle se hlásím k ... no,ne zrovna odpůrcům,ale řekněme že spíš k sabotérům svátku svatého Valentýna. Nicméně o tom jsem mluvit nechtěla.
Já jsem chtěla vynést k nebesům slečnu,co si říká Hiritai a Heise-sama.
Jsou úžasný. Jsou neuvěřitelně šikovný. Už jsem se někdy zmiňovala o stránce Dream of doll?
Ty *brání se tomu slovu* panenky jsou dokonalý,ale ... jak to říct .. chybí jim "život",jsou posazený do bílýho,anonymního pozadí...(To zabíjí fantazii,čestně.)
A Hiritai a Heise právě takový panenky tvoří a zároveň dělaj umělecký fotky. Nevěřili byste,jak živě potom vypadají. Mno a dostáváme se k jádru věci!
Doporučuju obě dívčiny navštívit Zde (Hiritai) a zde (Heise)
Jo a BTW...Heise dělá úžasný obrázky... <3

Ok,Štěně slíbilo,že něco udělá,tenhle článek se stejně nebude obtěžovat nikdo číst,ale jeho
svědomí bylo aspoň zčásti umláceno,do té doby,než bude mít zase depresi a pocit,že ubližuje celýmu světu,nebo dokud se nedokope rozjet projekt,na kterým zrovna maká...<3
Pac a pusu,s ňafnutím se poroučím ~~





Žádné komentáře:

Okomentovat