středa 11. února 2009

Zpěv Draků - Michaela Čermáková&Tomáš Šmejkal

K téhle knížce jsem se dostala úplně náhodou. Se ségrou jsme v obchodě, kde naši nakupovali seděli u knížek a hledali, kterou bychom si koupili (to už je skoro tradice). Tak nějak náhodou jsem narazila na nenápadnou knížečku. Čítá zhruba 300 stránek, ale je to spíš "kapesní" knížka.
Co mě zaujalo? Tak za prvé je to Fantasy, jedná se odraky a hady a nakonec je to Česká fantasy a po přečtení, musím říct, že je opravdu dobrá a zasloužila by si pokračování.


O co jde.

Darion je 13-ti letý chlapec, nepamatuje si co bylo, když byl mladší. Žije na Drumelově farmě, pase kozy. Po setkání s levianem Dallaranem a jeho dračicí Ballanou, se rozhodne stát se také levianem a s tím se vydává do Drakohyru. Stane se studentem a spolu s ostatními netrpělivě čeká až se vylíhnou Bellanina dráčata. Darionovi se, ale dřív podaří navázat kontakt se soliérem (drak bez jezdce), dračičí jménem Lantara. Díky tomu začne jeho výcvik a ještě před tím než projde Obřadem ohně, ho za vlastního příjme král Dragon.
Mezitím z Hadí říše prchá kouzelník Se-pio. Později se setká s Darionem. Naučího ho Zemní magii a vysvětlí několik zásadních nedostatků Darionových vzpomínek, čili fakt, že darion je synem Serxese, nástupníka trůnu Hadí říše a Darxinie, což je neteř krále Dragona, která byla unesena.
Darion se střetne se Serpenem, panovníkem Hadí říše.
Je jasné, že Darion díky svému původu může vládnout celému Adurinu (tzn: Dračí i Hadí říši.) otázkou je, zda se mu podaří svého Děda porazit.!?
Hiruščin Názor.
Je to česká fantasy, je to dobrá česká fantasy. Navíc tím spíš, že to psal student výpočetní techniky. Mé knihovničce dělá radost. A já sama jsem moc ráda, že jsem se k ní dostala. Můžu jedině doporučit, všem milovníkům draků. A ještě jsem zapomněla, ten klučina, hlavní protagonista a spisovatel se taky celkem zajímá o japonskou kulturu. *culí se* Tadyje o tom všem něco ví.
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat