středa 11. února 2009

Dnes ještě uvidíte..

No, dneska už toho moc neuvidíte, hlavně proto, že se mi už nic moc nechce, ale třeba, když už jsem tak v tom AnK.. *rozhlídla se kolem a pro jistotu si kryje hlavičku*
Na každopádně jdu jen poreferovat, co bude zítra. A, že to bude ještě Masakr.
My zítra jedeme s rodinkou -krom Arhoo- lyžovat, nejspíš to bude dosti vzrůšo. Tím spíš, že já na tom budu stát no, lyžovat trocha umím, ale naši na tom budou stát prvně v životě, tedy mám na mysli carvingové lyže.
Jasnačka, všichni jsme vybavení! Každopádně celej den tam rozhodně nestrávíme. Ale taky nevím jak moc zničení se vrátíme, mě dalo zbrat jenom to stavění Sněhuldy. *zakření se*
Každopádně držte mi pěstičky ať si někde něco nezlomím, páč na zlomeniny mám celekem talent, ale snad se mi nepoštěstí. To by bylo dosti brutální, páč týden na to píšem hafo testů a kdovíčeho ještě.
A ještě jsem chtěla. Grr..Nesnáším nakupování a ani ne tak nakupování jako nakupování, ale jako výběr brýlí. Já jsem totiž opravdu slepá. navíc na můj obličej se brýle nedělají, takže v kterýchkoliv vypadám jako blbec, ale ikdyž ty co jsem vybrala.. *zamyslela se* Nee! *práskla hlavou do stolu*
Nasnáším, na mě se prostě takový věci nedělaj, neslušej mi čepky ani brýle a tak vůbec..
Tak fajn, konec depresí, ještě se mrknu čím bych mohla náš/můj *kysele se zašklebí* blog obohatit.
Tak Pac a Pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat