sobota 21. února 2009

Po dlouhé nepřítomnosti..

Nechci se vymlouvat, to je prostě FAKT!
Tenhle týden byl krutý. Škola byla hrozná, a příští týden se to zlepší jen o trošku takže.. S přidáváním jsem na tom hůř než Nini, která je na intru. *zahanbeně leze do koutku* Ale já za to skutečně nemůžu.
Každopádně, zjistila jsem, že konečně vidím. Mám brejličky a vypadám prý "prudce inteligentně" *smíchy sebou třískla* Já vím, Zbyňa je blb.
A taky v březnu nejspíš pofičím do kina na "Stmívání", ale nemyslete si, já nejsem závislák (a ani neplánuju být) Jenom jsem zvědavá, no.. Navíc tam hraje.. *nadechla se* Cedriik..*tlemí se* On to nejní Cedrik, ale vlastně je..,ale to je jedno..
A ještě jsem chtěla. Viděli jste film "Interwiev s upírem"? Ne že bych ho já viděla, ale mám knížku. Ta se čte úplně sama. Je úžasně poutavě psaná, a Louisii (tak se jmenuje ten upír) je absolutně úžasný upír, ale na Lousíka (jakože Mourkova) nemá... Ten je totiž úplně nejlepší.. *uculí se*
A teď jdu něco udělat. Aby se neřeklo. *zakřenila se a zmizla*
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat