úterý 10. února 2009

Sakurada Miwako

Gomeee, Hiroko se včera koukala na Paradise Kiss a omylem, opravdu omylem, ji to zase stáhlo. *nevinně se culí*
Takže jako první si Dáme Miwako-chan, protože, protože.. No prostě ať ji mám z krku a z počítače. *tlemí se* Ne ona je opravdu úžasná, ale je prostě celá růžová.
Každopádně, když jsem ji viděla prvně první co mě napadlo -tohle bude asi pořádně pitomá holka- ale on opak je pravdou, ona se sice vyjadřuje jako děcko, ale má dobrý srdíčko a postelově bude taky zdatáná -což mě fakt udivilo-..
Mňo a jak tak koukám na hodiny, konec vykecávání. Musím pohnout, jedu totiž směr Šumperk, konečně pro brejličky a pro ohoz na ten ples ségřin. (Jsem slepáá! *narazí do skříně v záchvatu deprese*..xD)
Tak včil už Miwako.
Hiroko von Rabersdorf




Žádné komentáře:

Okomentovat