pondělí 9. února 2009

Pyžamový den!

*nervózně se poškrabká na hlavičce*
Původně bylo v plánu ráno pracovat dokud mi nezbělí klávesnice, ale nakonec to neklaplo. Nechala jsem se svést jakousi pitomou logickou hrou, pak jsem se cpala, pak jsem lítala po Vašich blogách, ikdyž jsem se většinou nedokázala dokopat ke komentáři a nakonec jsem se zase cpala. A když se vrátili naši rozjela jsem už včera načatý The Sims a konečně donutila Dominika, aby se nastěhoval k Mauricovi. Uh..už v životě nikdy nebudu dělat plachý Simíky.
Celý dopoledne až do jedný mě buzerovala ségra,že bych se konečně mohla převlíc, ale mně se nechtělo. Sice Arhouš málem šílela, ale já se nedala..xD
Mňo a teď jsem dodělala dizajn, má stejný poslání jako ten minulej a je příjemnější.. Je to totiž čokoládový..*slintá*
Mmm..Stýská se mi po Ninušáčkovi. *fňukla* Asi jdu něco dělat, než bude v televizi něco koukatelnýho.
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat