úterý 10. února 2009

Sv. Valentýn

Hai, dnes se budeme věnovat Svatému Valentýnu, svátku všech zamilovaných.. *zaksichtí se*
Zajímal by mě Vás názor, prosím objektivně, takže Elo a Dahak, není to to jak budete slavit teď! *culí se* Má to být objektivní názor! Prostě jak se na tenhle svátek dívate normálně!
Hiroko nad tím docela často přemýšlela, protože naši to vždycky moc pitvaj. Ale já tenhle svátek nemám ráda. Ne proto,že to není náš svátek, ale proto, co zněj obchodníci udělali. Je to prostě hnusný Komerčák! Když je někdo zamilovaný *koukne po Dahak a Elo* tak je mu přece fuk kolikátyho je, ne?
Navíc Valentýn je taky dosti morbidní svátek. Když se to vezme kolem a kolem, tak přeci v tenhle den byl ZABIT člověk. Upalili ho a on určitě trpěl. A co mi s tím udělali. Oh, Bože, lidi jsou tak nechutný. *dělá, že se nesmějeje, když si vzpomene na Yaoi*
Jasně, určitě bych tady mohla další A4 mlet o tom, jak se mi Svatý Valentýn nelíbí, protože je to Komerčák, protože je to morbidní, protože jsou všude mega slevy a v květinářství už nemaj rudý růže a já nevím co ještě, ale o to nejde. Mě zajímá Váš názor. Takže další A4 je pro Vás..
Hirok von Rabersdorf
Láska kdykoliv, kdekoliv, aneb prázdninová láska našeho Adámka. (Kotě, ty nevěrnice. *tlemí se*)

Žádné komentáře:

Okomentovat