čtvrtek 19. května 2011

Teď už jen ta lepší část

Tak jsem to zvládla. :-)

Ráno jsem se pozitivně naladila budovatelskými písněmi, za což tady veřejně pěkně děkuji Sebastianovi, hindustickými a budhistickou mantrou (ta mi doteď zní v hlavě) a několika díly komedie Kuragehime (kouzelné jedenáctidílné anime s nechutně nakažlivým Openingem..Opravdu je to KOMEDIE a utahují si snad ze všeho..:-)). Trošku mě povzbudil Lawri i Berťák. V Autě mi zahulákal Jarvis...:-) Príma začátek.
První jsem šla na biologii. Mešťa nás všechny "startoval pro štěstí", jemné nakopnutí do zadku, a z čisílek skládal různé tvary. Třeba rybičku, draka, blesk..:D Vytáhla jsem si prvoky. Neuměla jsem zařazení a dostala jsem trojku.. Ale zvládla jsem to a to je důležité.
Pak bylo ZSV, nejvíc ze všeho jsem nechtěla první otázku politologie, takže jsem si ji vytáhla. Asi jsem je ohromila vědomostí že "Obama musel zrušit kvóty na těžbu ropy"..protože jsem dostala jedničku. A je to moje nejazslouženější známka. Protože Tom Hlavsa jedničku jen tak někomu nedává a když už dá jedničku! A taky to byla jediná jednička ze ZSV. Dokonce se na mě pěkně usmál. :D A i Mikimu se můj projev líbil..
Pak nižší čeština, 8/9.. protože jsem moc používala obecnou češtinu.. taky mě na to ještě před vyšší maturitou Flek upozornil..
Pak Aj 32/39. A to hlavně proto, že paní Minářová, která nám dělala přísedící doslova "sálá pozitivnem".. je úžasná a má krásný úsměv.
Naposledy vyšší Čj (11/15), Zánik samoty Berhof, který jsem nečetla, jela jsem podle vyprávění lidí, co to četly. Navíc nás zkoušel náš přísedící (a novou přísedící nám dělala paní Minářová) Flek, protože Schubi si o polední přestávce zlomila ruku. Vypadala celou dobu, že jí není úplně dobře a tam prý nějak spadla. Nakonec to bylo príma i s Flekem.
A pan Říhovský měl svázané vlasy! Kurňa! Proč tak nechodí častěji, hrozně mu to slušelo! ^^

Jdu si nelegálně stáhnout BBC Sherlocka (za odměnu) a prý "co chci za maturitu"... tedy za tuhle část. Tak vyzkouším Marvina a jeho sešívacího koně..(děkuji za tip!..:-))

7 komentářů:

  1. Milá Hiroko, prosím, přijmi ode mě velkou gratulaci! Věděl jsem, že to dáš. Jen mě lehce zmátlo hodnocení ČJ a AJ. Za nás byly prostě známky, žádné body (nebo co to je). Snad se budu v současném školství orientovat dřív, než se ze mě stane učitel (pokud se ze mě stane).
    Ještě by mě zajímalo, z čeho se skládá druhá část maturit na gymnáziu. U nás byla první část praxe (vytáhl jsem si rotační žací lištu, kterou jsem za ten traktor neuměl pomalu ani připojit, resp. neuměl jsem nasadit hnací hřídel, a to z toho důvodu, že je těžká jako kráva a udržet ji v jedné ruce pro mě tehdy bylo dost obtížné :-), druhá část byla teoretická. A nesmím zapomenout, že součástí praxe byla také maturitní práce na 30 stránek, takže taková "bakalářka", která ale nemusela mít všechny náležitosti vědecké práce. Psal jsem o plemenitbě ušlechtilých morčat, tehdy jsem je choval "ve velkém" :-) (Kytička je takový poslední Mohykán) Někdy si říkám, že jsem možná měl jít do Brna na zemědělskou univerzitu. Jenže mě zemědělství jako takové neláká. To už spíš agroturistika. Jenže ani to není žádná romantika na koních. Je to celoživotní dřina spojená se škemráním o dotace. Jeden rok na agrární komoře mi stačil, abych pochopil, že agropodnikatel opravdu nejsem, ač jsem tento obor vystudoval.

    Přeju hodně štěstí na druhou část, ať už ji tvoří cokoli!

    OdpovědětVymazat
  2. Hodnoceno body to je kvůli té státní maturitě. Jde údajně o zlehčení. Protože za týden nás čekají písemné (didaktický test, to je to vylepšení + slohová práce) a to se pak má celé dát nějak dohromady, asi. Kdo ví.. :D Písemné jsou na gymnáziu druhá část a "postaru" se dělávali už v dubnu.
    Ale nestresuj, že tomu nerozumíš, že nevíš. Oni kolikrát pořádně neví ani ti zkoušející..:-)
    Říkáš těžké jako kráva, to se nedivím, žes měl problém..(spíš, kdo by problém neměl..:-))
    Nějak asociativně jsem si vzpomněla na dnešní pořad, co jsme sledovali. Bylo to tuším na jedničce. Nějací pražáci se rozhodli založit si farmu a jet "postaru".. tak o tom teď dělají dokument.. Tak jak to podávají kamery to vypadá dost idylicky, asi chtějí nalákat lidi..:D

    A moc děkuju! Jak za štěstí tak za gratulace..:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Připojuju se ke gratulacím! Myslím, že odměnu si rozhodně zasloužíš! Budu držet palce i na druhou část - a díky za tip na zábavné anime, zábavy není nikdy dost... A chytlavé Openingy - víš, že jsem zrovna dneska po ránu, když jsem si tu asi po 10té pouštěl opening z Gundamu 00, přemýšlel, že napíšu nějaké zamyšlení na téma, že ať už je nějaká japonská skupina dobrá či špatná, to nejlepší, co z ní kdy vypadlo je vždycky nějaký opening nebo ending k anime :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo tahle to je! Aha. Tak v tom případě měla maturita u nás na "hnojárně" tři části:
    1) slohová práce (didaktický test nám odpustili), kterou jsme psali taky o asi dva týdny dřív,
    2) praktická část,
    3) teoretická část.
    Slohovka se započítávala do celkové známky z češtiny. Tehdy jsem si vybral úvahu na téma Mých 7 divů světa. Pamatuju si, jak mi sama přísedící pogratulovala ke skvělým výsledkům z ČJ a pochválila mi tu slohovku (za kterou jsem dostal dvojku, páč jsem ji nestihl dopsat načisto, takže část zůstala na "šmíráku" :-). Vzhledem k tomu, že jedničky jsem nakonec dostal jen za ČJ a chov zvířat, měl bych asi pracovat v redakci časopisu Náš chov. :-) Ale to už je taky nějaký ten pátek. Dneska už si třeba nevybavím doby březosti u jednotlivých hospodářských zvířat. Pamatuju si jen poučku "kráva jako žena" (tj. těch 9 měsíců). :-D A prasnice se taky dobře pamatovala - 3 měsíce, 3 týdny a 3 dny. Na ovci a kozu se mě prosím neptejte.

    OdpovědětVymazat
  5. tak vidím, že si sa presťahovala...celkom to chápem, čo som na blogu tak dlho nebola tie zmeny ma trochu prekvapili :D napriek tomu, asi by som to nemenila, keďže za tie roky sa tam cítim ako doma a ak by som prešla na iné musela by som si zase zvykať...a asi by som si nevedela nastavit pozadie :D...no hlavné je, že si neskončila úplne...vidím, že píšeš rada stále tak isto :D...ja sa na maturitu úžasne neteším...bohate mi stačil monitor tento rok, ktorý je asi o doooosť ľahší...Nakoniec, ak by som ju neurobila tak by to bolo dosť zlé...Stredná bude dosť nepohodlná, keď sa na nej človek nebude môcť flákať ale bude to musieť brať vážnejšie a aj sa učiť...T^T...no nič,chcela som ťa po tej dobe pozdraviť :)
    Botan (ináč, je to dosť nepohodlné, keď sa tu nedá obyčajne napísať nick ¬_¬)

    OdpovědětVymazat
  6. A vůbec: Co Bert? Nebyl náhodou na kontrole?

    OdpovědětVymazat
  7. Sebastian: Moc děkuji. Co se týče anime openingu/endingu..nelze nesouhlasit. Jsou i také skupiny, co díky OP/ED vystřelily ke hvězdám, ale pak to s nima šlo pěkně z kopce.

    Roderik: Myslím, že by sis vzpomněl, když to tak vezmeš, tak už jenom vzpomínání na maturu je něco. Já jsem maturovala před chvílí a téměř nevím co se tam dělo.
    Ta poučka je úplně bombastická..(teď už to totiž vím taky a nezapomenu..:-))
    Ano, Bert byl na kontrole. Pan doktor ho zhodnotil jako nezmara, zadal nám ještě týden klidu a dobrání všeho, co jsme dostali a konec. Teď už je naší příšeře dobře, akorát se nemůže dočkat až si pořádně protáhne tlapky..:-)

    Botan: Ty jo, něevěřila jsem, že tě kdy ještě uvidím..:D A neboj, všechno to zvládneš..:-) Teď s odstupem mi to nepříjde tak děsný..a třeba ČJ s flekem a ZSV s Mikim a Hlavsou bych si klidně dala znovu..:-)

    OdpovědětVymazat