středa 4. května 2011

Zamilovaní

Čajové setkání s Vavřinečekem budiž považováno za úspěšné. Princ si "stvořil" dalšího nadšeného obdivovatele. Shinnya-chan by mi ho snad ani nevrátila, musela jsem jí ho z náruče téměř vyrvat. Ale Lawri je spokojený, příjemně unavený teď pozoruje, co že to vyvádím.

Ale stejně je jedna věc! Svého miláčka jsem pronesla i přes školu, kde jsem ho několikrát vybalila a obdivovatelům vysvětlila, že se jmenuje Lawrenc (popřípadě Vavřinec) a že je to chlapeček. Většina to přijala, což mě velice potěšilo, ale přeci jen se našla slečna, která říká "je TO pěkné". No promiň, ale můj Lawri není žádné TO! Jmenuje se Lawrenc (Lawrenc II.) a je to princ, tak se k němu tak chovej! Není TO! Jedinné To, které znám je z pohádky/seriálu a to on se tak ještě jmenoval. Příjde mi, že takhle moje kamarádka nějak nedokáže připustit, že Lawrenc je pro mě NĚKDO, že je to můj kamarád. A to dokonce tak blízkej, že se nechává i muchlat.
Je mi trošku líto, že si nedokáže PŘEDSTAVIT. Stačí si představit.. Lawriho království, jeho zvířecí smečku i Vůdce..(což je jeho oblíbený podkonní, respektive "podpsí", protože se věnuje hlavně péči o jeho smečku, nebo aspoň o většinu jeho smečky..:-)) ..a tak. Já se občas přistihnu, jak zírám na jedno místo ve zdi, myšlenkami v Království, třeba na královském honu.. ehm. Zrovna bych potřebovala zůstávat spíš Tady a ne trajdat Tam. :D
No každopádně přináším fotky...:D Sestřiččin "chytrý telefon" se umoudřil a poskytl některé ze svých fotek.

Lawri nebude kuřák, to ne, ale zkoušeli jsme, jestli v prstíkách nějaké "žváro" vůbec udrží. Udržel, jeho prstíky jsou jakoby přesně v tom správném "kuřáckém" úhlu. :D

Tyhle jeho ksichtíčky jsou strašně krásný..^^

Prý tady vypadá jako Strýček z Adamsovi rodiny. :D Každopádně, jsem se učila, to je to na čem sedí, česala mu vlásky a koukali jsme spolu na SHINee..

Jedna s Frederikem. Tuhle fakt, žeru, hrozně se mi líbí jeho prstíčky a to jak na nohou tak na rukou.

Mírný úsměv..(to jsme koukali na nějakou pohádku, Lawri seděl na židli a já, hned  po tom, co jsem ho odfotila, na zemi..:D
PS: REKLAMA na Louise (což je chlapeček Elo-chan). I jeho musíte spatřit (Louis). (A když už tam budete najdětet si i slečnu Helen, které dělá úžasné pihovaté face-upy..:-D)

2 komentáře:

  1. Ty ksichtíčky jsou vážně neuvěřitelný! Určitě trávíš hodně času tím, že na Lawriho koukáš a říkáš si: jak může být někdo tak krásný... Ó, ja se mám, že je můj! :-). Nemůžu se dočkat, až se taky budu mít... ale říkáš, že když ho člověk moc ohamkává, tak se to projevuje?
    Princové asi budou nedotknutelní:-).
    Pane jo, lidé bez fantazie - vždycky mě tak napadle: Chudáci, vždyť musí mít tak prázdný život...

    OdpovědětVymazat
  2. Jop projevuje se to. Ale tak ono se ošmatlávání projeví na všem. Naštěstí se pokožka i ksichtíček dá obnovit. Je to jako "znovu ho narodit"..:-)
    Nedotknutelní..,jenomže doteku se nedá odolat.

    Taky mě to napadá, nedokážu si představit, že bych si nemohla představit..:-)

    OdpovědětVymazat