pondělí 9. května 2011

Učení a mučení

Měla bych se učit. A vlastně jsem se učila, dokud nezačal Lawri provokovat s tím, že se NUDÍ! ("Já se nudíííím.") Je otravnej, místo aby si poslechl něco zajímavého o trávicí soustavě! Podařilo se mi ho zignorovat, ale jakmile začal "prohlížet" svůj obličejíček podlehla jsem a věnovala se mu. Sice jen chvilku, ale přece. A teď už je klid. Lawri dokonce projevil zájem o krevní oběh. Ale lidi ho zase až tak nezajímají, takže si čte vývoj, zatímco já se probírám tím zbytkem. :-) Je roztomilý..

Tak já zase poběžím, aby nekňučel, že se o něj nestarám. Jen jsem vám přišla poskytnout fotky z "prohlížení" se.
(to je zase maminčin chytrý telefon. má prý lepší foťák, či co..:D)
"Takový mám nosánek?" (Jakoby na sebe stále nekoukal do zrcadla..:-D)

"Hmm..." a mimo pohled ..:-)

Tady zjistil, že na něj zírám a přišlo mu to hrozně vtipné.. ale když já.. PROSTĚ!!
Prý se vám omlouvá za to jak vypadá, ale ještě se dneska nestihl učesat a ani se mu asi ani nechce. Dlouhé vlasy jsou děsně nepraktické (ale když on je má TOLIK rád..)

1 komentář: