pondělí 2. května 2011

Vítání prince...

A je to..
celý víkend jsem chodila od ničeho k ničemu a fňukala, že co když nepříjde (do Budějovic daleko!), ještě v pondělí jsem kňučela a pak jsem TAKHLE znervózněla. Sestru jsem pružila už kolem půl třetí, že teda jako MUSÍ jít se mnou, že já ho neunesu, dyť váží dvě kila, navíc, co když se někde nervově zhroutím!
A  teď? Všechno je v pohodě. Lawri do naší rodiny zapadl jako nic. Momentálně spinká s Frederikem v náručí. Maminka mu plete svetřík a sestra se obdivuje, jaké krásné fotky s ním jsou.. ^^
A zjistila jsem, že ačkoliv jsem tak obrovský milovník krabic neumím je otevírat. :D
Jinak ve zvyku bývá ukázat tu "vaši krabici"..,jenomže já už jsem do ní stříhala a navíc je to nudný. Čekala jsem jinou krabici, jenomže uvnitř na mě místo krabice..(tedy místo druhé ošklivé krabice..:D) čekala luxusní taška na přenos. Impldoll..♥ Jaj...oni asi věděli, že ho chci VŠUDE vozit s sebou + že už ve středu má oslavnou čajovou párty..:D
Pak jsem vytáhla věcičky jako certifikát, paruku, botky..etc.. a nakonec mumii v bublinkatý folii. Tedy tu vytáhla mamka, já jsem neměla nervy.. A pak jsem ho vymotávaly a vymotávali.. než jsme se dostali na konec to byla pěkná fuška..až na nás nakonec vykoukly dvě krásné oči a zafačovaná hlava..(to byl TAKOVÝ pohled, že jsme to fotili..xD)
Mumie..:D
Očička má vážně kouzelná, do šeda a do fialova zorničky..^^ Navíc ty jeho dlouhé vlásky. Je vážně úžasný s obrázkem se to NEDÁ srovnávat. Dokonce i ty řasy, co má te'd mu nehorázně sluší, tudíž je měnit nebudu..:-)
Je prostě nádherný, pěkně stojí a hážě TAKOVÉ obličeje. Je úžasné štěňátko, akorát sestřička se snaží fotit ho v takových ošklivých polohách. Takových, co se na prince VŮBEC nehodí..:D Ale některé fotky se jí vážně moc povedly a s těmi se teď, samozřejmě s jejím svolením, podělím...:-)
Takhle momentálně moje princátko vypadá. Chrní s Frederik v náručí..

Ty lodičky!.. Má to sice vzadu trošku volný, ale nehorázně mu sluší..^^

Úplně ze všech nejkrásnější fotka.. :-)

Z téhle prostě nemůžeme..:D chtěla jsem mu pomoct na nohy a on vystrčil zadek.. (ale má pěkný zadek..:D)

A k porovnání princ do kterého jsem se zamilovala.. Ale když teď koukám na svého Vavřinečka (Lawriho), je to vlastně ještě mnohem, mnohem lepší!..:-)

8 komentářů:

  1. Je to jasné. Princátko dalo hned po příjezdu všem najevo, z jakého je těsta. Teď abys mu hledala kamaráda (ale ujisti se, že bude aktivního zaměření, nebo budou trpět oba :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, Lawri je přesně z toho těsta..^^ A aktivního přítele mu už vybíráme, akorát nejsou penízky..(a kdoví kdy budou..) a navíc, zatím se žádný "do oka padnoucí" (do Lawriho oka)..kamarád nenašel..:-) Takže zatím zůstáváme v imaginární rovině..^^

    OdpovědětVymazat
  3. já už jsem to říkala, ale stejnak musím znovu...ON JE TAAAAAK KRÁSNÝ *-* a jak moc mu to s žraločkem Frederikem sluší xDxD jen je mi líto, že mu ty kalhoty nešli...fjuu... víš že jsem se vůbec nezeptala o kolik je měl menší? trochu nebo hoodně :-) hmm... a ještě jednou pro velký úspěch...♥ON JE TAAAAK KRÁSNÝ♥ xDxDxD

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že časem přibudou ještě nějaké fotky. Krásy není na světě nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky doufám - jelikož jsem se svým fauníkem zatím ve fázi těšení a čekání, rád se potěším pohledem na cizího krásného prince... člověku to dodá naděje, že i on se jednou dočká.
    Moc gratuluju - Lawri je krasavec!
    Jo, ještě jsem se chtěl zeptat - ty vlásky musí být moc příjemné na dotek, že?

    OdpovědětVymazat
  6. No další fotky jsou, ale zatím stále uvězněny v sestřině nekomunikojícím mobilu..(zase trucuje).. Tak snad se brzy umoudří.
    Lawri se mi tu červená a prý tady moc děkuje. :-)
    A ty vlásky jsou strašně příjemné na dotek.. až je to nebezpečný, já se pak nedokážu odtrhnout..:D

    OdpovědětVymazat
  7. Prý jsou některé paruky vyráběné z lidských vlasů (a jiné z mohéru, ale ty vypadají úplně jinak). Ta Lawriho vypadá zrovna jako z lidských vlasů.

    OdpovědětVymazat
  8. Lawriho vlásky by neměly být pravé vlasy, ale nějaké super vlákno. Přiznám se, že to nevím přesně, ale mám pocit, že nic o pravých vlasech nebylo psáno. Každopádně jsou vážně extra příjemné na dotek a vlastně stejně tak příjemné, jako lidské vlasy, mám ozkoušeno dnes na Shinnye..:-)

    OdpovědětVymazat