pátek 29. dubna 2011

Pomoc hlodajícímu červíčkovi..

..protože už jsem téměř šťastný majitel..(moje vlastní cesta s dvoukilovým balíkem a následný box opening=krabicootvírání, mě čekají už/až v pondělí)..tak jsem celkem v klidu. A to, že se někdo "chytil" a vrtá se teď v obrázcích mě velmi těší.. a protože obrázky nejsou všechno přidávám své totálně nejoblíbenější video.
Majitelé, kteří umí své miláčky "rozhýbat" jim říkají "stop motion" a ono se tomu tak říká všude ve všem, co se dá "rozhýbat"..:-) Toto stop motion je naneštěstí autorčino jediné, což je obrovská škoda, jak budete mít tu čest shlédnout.
Jinak kromě úžasné hudby a všeho toho, sledujte i prstíky téhle panenky. Jsou v podstatě jako vaše. Mají všechny klouby..(a Hiroko už taky na jedny takové začíná šetřit). Standart je panenka bez kloubovatých prstíků..(i když je pravda, že těmi je největší práce..:-)) A teď už konec řečí a hurá na video..:-)

4 komentáře:

  1. Ahoj Hiroko, tak červíček už asi jen tak nehlodá, je pevně zaseknutý na háčku - bylo to, jak jsi napsala u sebe... po spatření "toho pravého" láska na první pohled:-). Už jsem se zmínil, že jsem Narcisek? Tak jsem se zakoukal do něčeho, co bude takové mé dětské já... a nevyroste, jako Peter Pan:-)
    http://www.panenka-panenky.cz/panacek-bjd-impldoll-imp-baby-simon
    Intenzivně tu od včerejšího večera lobbuju u bratra, že by nějaký nábytek, co nám ještě chybí, mohl taky chvíli počkat... Až mu pustím tohle video, bude určitě taky ztracen. Díky!
    A jelikož tady ten fauneček je vcelku malý, třeba mu pak časem pořídíme nějakého velkého kamaráda:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem o tomhle faunkovi taky přemýšlela, ale pak se objevil Lawri a už nebylo cesty zpět. :-)
    Nábytek rozhodně není tak důležitý, to je pravda! Vidím to úplně stejně. :D Snad bráška brzy povolí, tedy pochopí.
    Není vůbec zač.., tyhle "panenky" nejsou jen panenky, když se dostanou do těch správných rukou..:-)

    OdpovědětVymazat
  3. A je to :-). Slíbeno! Ani to dlouho netrvalo a už vůbec to nebolelo :-). Prý že hned příští měsíc objednáváme! Už se těším - a pak bude čekání, než dorazí krabice... Doufám jen, že ne jako na Godota nebo na Kulhánka :-).
    A co Lawri, už ho máš doma?

    OdpovědětVymazat
  4. TY jo! To byla rychlost, já jsem maminku ukecávala víc jak.. půl roku. Ikdyž je to pravda, byl to velmi nenápadný nátlak..xD
    Čekání je nejhorší..ale pokud ti tam nikdo neonemocní, jako se to stalo mě, máš ho za chviličku doma..:-)
    A Lawri je už doma.. (viz výš..:D)

    OdpovědětVymazat