sobota 23. dubna 2011

Kuk!

Knock, Knock :-)

poněvádž do mě jedno nejmenované telátko (co nejmenované, Hiro je to xD) pořád rejpe, ať tu taky něco napíšu, tak jsem se konečně dokopala k těmhle řádkům...prvně bych se mohla představit, že....takžeee....*vzorně se postaví* Dobrý den. Jsem Nini, telátko druhé kategorie, speciální druh telecí koňo-králík, toť silně ohrožený druh (k spočítání jeho populace na světě by vám jistě stačili ruce a nohy byste mohli nechat doma). Při jeho narození totiž musí být hvězdy v tak šíleném uspořádání, že se jim to podaří jen tehdy, když jedna z nich při seskupování zakopne, shodí tu druhou, ta mírně vychýlí třetí a deset dalších z toho získá záchvat smíchu. K tomu musí měsíc být v přátelské náladě a slunce vyhrožovat stávkou. Jenže to vše se musí odehrát neplánovaně a právě v té jedné sekundě narození. Patříte taky mezi tyto šťastlivce? AHOOJ! xDxD
Takže to by bylo představení. Mimochodem má lokace je v zemi dálné Ostravské, ale velmi často jsem k uvidění i v malebném městečku Krnovském. Jak už tady má telecí kolegyně uvedla jsem nejspíš budoucí zaměstnanec ústavu pro týrání mládeže. Tedy alespoň studuji pajdák, ale větry světa jsou velmi nevyspitatelné. Uvidíme jaké vlohy máme k tomuto řemeslu.
To bychom měli. Teď by to chtělo nějaký hezký závěr co? Hmm...vtipem se prý nic nezkazí (ale to by je musel taky někdo umět vyprávět)

Potká dinosaurus žirafu a dají se do rozhovoru. Po chvilce se žirafa jen tak mezi řeči zeptá: "A už si tě Noe přidal do přátel na FB?" "Ne." "Ty máš ale smůlu."

Chachaa... xDxD Mno nic... ještě rozšíříme řady telátek

A je to ;-) tedy pac@pusu Nini

PS: zdali jsme objevili nějakou pravopisnou chybu, vězte, že Nini ji jistě zamýšlela, a jestli přece jen ne, chyba bude určitě na vašich přijímačích xDxD

3 komentáře:

  1. Úžasná konstelace hvězd!..:D To já jsem pravděpodobně narodila do nějaké o dost lepší konstelace..:D Nebo alespoň mám ten pocit.
    Maminka z tebe musí být nejvíc nadšená, takový vzácný druh má doma..:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle vtip o žirafě a dinosaurovi teď musí být děsně "in" - je to nějakých 14 dní zpátky, co jsem ho slyšel z jiného zdroje (a dost se nasmál). Jen ten závěr byl poněkud peprnější: "Tak to seš v pr***." Jó, "fejsbůček", neboli atlas hub, jak mu říkám já, je fenomén. A jako vlastně každému fenoménu se mu zdatně vyhýbám. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš můj neynoucí obdiv.. Vyhýbat se FB je umění.. a když tam člověk jednou vleze, tak už se mu jen těžko odchází.. (občas lituju, že jsem se tehdy nechala ukecat, ale to to zase až takový fenomén nebyl..:D)..
    ale já ho mám celkem ráda, občas.. když můžu Shinnye postnout nějaký nový Andrejův obrázek, popřípadě roztomilého koreječka.. My nemáme šanci vidět se nebo se potkat na ICQ (aka moje Guinana..:D) a tím pádem je tohle pro naše ukníkané vzdychání o dost jednoduší..(a pak to ještě jedno u projedeme, když se vidíme..xD)..:D:D
    Atlas hub..:D:D:D

    OdpovědětVymazat