úterý 26. dubna 2011

Svatby a jiné neřesti..

..mám toho plné kecky.
Co to zase je tohle to! Hádky? Jo, fakt? Ještě včera samé "ťuťuťuňuňuňu"..a dneska po sobě hulákaj. NESNÁŠÍM to. Strašně moc. Vždycky je mi zle a zle a zle.. Co se stalo? Doprčic, pak se má člověk na něco soustředit.
A čím to, že se lidé v tak úžasným vztahu hádají? Navíc dnes oprávněně bezdůvodně. Nedůvěra, obviňování.
Ale já VÍM čím to je! Minulý rok měl čtyřicet táta a hádali se úplně stejně. Pocit, že už jste staří, nejste krásní a váš protějšek vás nemá rád.. bleh bleh a ještě jednou bleh! Tlachy, kecy, blbiny! Ale jo, ať se třeba pokoušou! Hlavně, že si to pěkně vyříkaj. Ale stejně to nenávidím. A vždycky, když tuším, tak nemůžu usnout a neusnu do té doby než se nepráskne dveřma..(dvakrát, pronásledování..) a přesně vím, že ani moje sestra nemůže usnout, protože je stejná jako já.
A tak si kňučíme pod peřinou, každá ve svým pokoji.
A nevím, jak ségra, ale já si vždycky říkám, jaktože, když jsem byla malé děcko, nic z toho jsem neslyšela. Předtím se přece taky museli hádat. Hm? Nebo ne? Předtím byl jejich vztah krásný harmonický a všichni jsme byli jako v pohádce..? To asi těžko. (a čím dál víc přemýšlím nad tím, jak krásný bylo žít, ale ŽÍT sama pro sebe, žádné volby, politici, krize, hádky..)
Achjoo... proč jsou k sobě lidi TAKOVÝ!

A proč svatby? No tohle se k tomu kníkacímu článku zase až tak nehodí, ale v podstatě je to úplně na stejné brdo a novomanželé pak dopadnou většinou tak jako ti moji rodičové..(zpestřování života hádkami?!)

A to jsme si tak se sestřičkou jeli z Kauflandu..(mně se se sestrou jezdí nejlíp, když sedí vedle mně v autě, tak div nevrním blahem.., ale to ona nesmí vědět! By si moc myslela.).. na křižovatce červená a ti co mají zelenou mají auta ověnčená bílíma pentlema a troubjej jak vzteklý.. a je jich TOLIK..! A to troubení je hrozně otravný a s tou mojí sestřičkou to začíná šít. Projedeme jednu křižovatku a stavíme na druhé..
...a svatebčané troubí jako šílení. V té chvíli už s mým spolujezdcem šijou čerti a praví: "Ježiš, tak zatrub taky!".. Já jakožto slušné děvče se pochichtávám, jak by se asi lidé z troubících plechovek tvářili, ale jinak nic. A to už můj "spoluřidič" nevydrží a mačká na klakson. Ohlížíme se na paní z vedletroubícího auta, dívá se na naše vytlemený obličeje dost divně. Uch zelenáá! Myslím, že se mi začoudilo od  gum, jak jsem rychle vyrazila..:-D
A tak to bylo!

3 komentáře:

  1. Tolik s Tebou souhlasím, tak mi mluvíš z duše Hiroko. Jenže já mám to štěstí, že se s nimi potkám jednou za dva tři týdny na víkend. O to víc je mi líto sestřiček, které jsou "doma" každý den.

    OdpovědětVymazat
  2. Chm, ale zase jsou na to dvě. Horší by bylo, kdyby "doma", jak ty říkáš, zbyla jen jedna a neměla si s kým popovídat. Pak by dopadla jako já, akorát by si jistě slušněji psala deníček a nekňučela na net..:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi mluvíš z duše - já taky dost psychicky špatně snáším, když slyším hádky... třeba jenom sousedy za zdí. Jsem rád, že jsem teď u bráchy. Mí rodičové se sice nikdy nehádali, ale bylo to proto, že jaksi dohromady nikdy fyzicky neexistovali. Ale jeden jistý člověk, ten řvával a mlátil tak fest, že doteď se rozklepu ledva někdo někde jenom zvýší hlas..
    Díky za tak upřímnej příspěvek - máš mý uznání za odvahu.

    OdpovědětVymazat