neděle 10. dubna 2011

Čest telecímu..

Mám na ruce bouli, protože jsem tele.
Umývání koupelny prostě pro telata není. Telata potřebují prostor, aby se neomlacovala o rohy nestrkala ruce, já nevím, třeba pod to plastový, těžký prkýnko na záchodě, co když padá, má sílu asi tak tří prasat a div vám nepřerazí ruku. Věřte mi, bolí to jak čert. Aha, tady Tele se hlásí. Jako bych si to prkýnko hloupý na tu ruku hodila záměrně. Cožpak já můžu za to, vlastně tele.
Mám tu bouličku tak hloupě! Někde nad zápěstím a mezi palcem a ukazováčkem, takže mě to bolí, když chci držet tužku/pero/barevnou fixu...(radši jsem zkusila všechno, co kdyby náhodou).
Ale. Třeba se z toho vyspím.že jsem to tam potřebovala umýt? A ono se zrovna v té chvíli rozhodne, že se mu nahoře už dělá špatně a že tudíž chce dolů. Náhodičky, telecí bolístky.

Au, myslela jsem, že jsem o tu svoji tlapku vážně přišla. Musela jsem si ji pořádně držet, kdyby náhodou fakt byla amputovaná. A pak, že ženský mají vyšší práh bolesti. BLBOST! Ale já jsem

4 komentáře:

  1. Já prostě miluju tyhle tvoje články! Vždycky se u nich tak pobavím. :-)
    Už teď jsem z Telecího království nadšen!

    OdpovědětVymazat
  2. Teď, když si to čtu znovu, přijde mi to taky legrační, ale vy chvíli, kdy jsem se bolestí kroutila na předložce od záchodu to bylo dost drama a já už se viděla v sanitce. :-D
    Budu se moc snažit dál tě bavit. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se taky vážně pobavil - a abys věděla, nejsi v tom sama. Bratrův kamarád, drsný muž a význačný archeolog, co vykopává mrtvoly ze země:-)se nedávno na hajz.. záchodě též báječně zkriplil. Ne, neumýval, to ho není hodno. Močil (teda asi - já o tom s úspěchem pochybuju, viz dále:-). Stál zadumán nad mísou, na naleštěné kachli mu podjela noha (to se ti přece při klidném močení jen tak nestane, že) a jak sebou fláknul, do krve a na kost si rozrazil čelo o zvednuté prkénko... Mají ho bytelné, dubové. Kroutil se asi stejně jako ty - a pak volal hilfe bratrovi, celý od krve, záchod od krve... Já, bestie malá (skoro korejská), jsem se fakt hodně nasmál.
    Ale je to vážná věc:-) - hajzlová prkénka jsou tuze nebezpečná!

    OdpovědětVymazat
  4. Chudák, ale tak zase pokud je tvoje úvaha správná.. Naleštěný kachlíky jsou potvory..:D
    Uch, ale vyvázla jsem z toho celkem lacino, žádná krev ani zlomenina..xD

    OdpovědětVymazat