pátek 22. dubna 2011

Seremedy.. (takhle to zní divně.. sere-medy..:D:D)

..ehm, ale slušně.
Seremedy jsou švédská Visual kei skupina (Visual kei je všude). Moc jsem se toho o nich nikde nedočetla a písničky mají zhruba tři. Z nějakého nepochopitelného důvodu je lidé často dávají do kontrastu s Tokio Hotel. ?? Tomu moc nechňápu.

Ale proč tedy o nich píšu. Yohio (totiž člen, kvůli kterému jsem se vlastně dostala až na poslech písniček) spolupracoval s Dadou (Velvet Eden) a protože poctivě sleduji bestiální twitter, tak jsem se  k němu tak nějak dostala přes "zkratku".. "svedatko, co na Evropana vypada moc dobre a navic mu je asi 15-16"..
Pak se nepodívejte.
Čekala jsem COKOLIV, dobrá téměř cokoliv, ale tohle mi vyrazilo dech.
Zhruba šestnáctiletý "princeznovský" chlapeček..^^

Dostala jsem se i na nějaké kraťounké ukázky jeho "kytarového nadání".. a nějaké "backstage".. když mluvil zakrýval si pusinku. Netuším proč, asi abychom neviděli jak se uculuje. Možná má pocit, že mu úcul nesluší. Nevím. Každopádně vás mohu oblažit ještě alespoň jednou jejich písní. Nějaká super novinka, která pravděpodobně dostane i své vlastní PV. Uvidíme.. Budu je sledovat.

Hňa, právě jsem se dočetla, že minimálně dva členové mají pěkné vztahy s j-rockery. Taky už si zahráli na několika konech (Japonsko) a mají mít nějaké J-tour..nejsem si jistá jestli jsem to úplně pobrala.
A nadšení fandové (kterých je teď snad 6.000, z čehož mají radost) už učinili i pokus o párování. Jo tomu se asi kluci nevyhnou.
A toto je ta jejich..(Bulletproof Roulette)


Fascinuje mě zpěvákova brada. 

3 komentáře:

  1. Páni! Díky za info! Člověka vždycky potěší, že není na tom světě sám :-). Pořád si říkám, jen houšť a větší kapky, pak už si spoluobčané opravdu nebudou myslet, že JÁ jsem holčička... Ale možná by mě to potom nebavilo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, tohle jsem přehlédl. Jak je to možné?
    Takže chlapeček, hm. Měl bych být zvyklý tadyhle od Sebastiánka, ale asi ještě nejsem. Zas jsem si myslel, že je to holčička!
    Visual kei kapely mám rád, protože ty oblečky jsou zkrátka fantastické. Sám bych to nosil (tedy kromě šatiček :-). Leč poslouchám zatím jen jednu, protože ten zbytek... no, mě po hudební stránce tak zcela nenadchl. Každopádně na takové Versailles se moc dobře dívá a "vo tom to je" především, ne? :-)
    (VK se na starém kontinentě bude podle mě rozšiřovat mnohem víc. Ale pro mě stejně asi ještě hodně dlouho zůstane spjatý s japonštinou, jedním ze dvou nejvíc sexy jazyků na světě. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sebastian: No ať je takovýchto koloušků kolik chce, vždycky se najde nějaký spoluobčan.. Respektive nějaký takový "spoluobčan" se k Yohiovi ani nedostane, pokud se teda Yohio nedostane k němu, o čemž dost pochybuji..

    Roderik: On se tak nenápadně zašil.. nedivím se, že sis ho nevšimnul. Jinak docela chápu, taky jsem si úplně ze začátku nebyla jistá, ale když si ho blíž prohlídneš. Každopádně jsem zvědavá, jak bude vypadat za takových 5 let.. to mu bude dvacet..
    VK je svým způsobem úžasné..(ale některý novější kapely už jsou prostě TAKHLE moc, já se radši vrtám ve starších..) a rozšiřovat se určitě bude(ale máš pravdu, patří prostě japoncům).. a určitě bude zajímavé se na to dívat. :-)

    OdpovědětVymazat