úterý 17. května 2011

Top Combine

A helé, našel se článek o soucitu..:D

Top Combine.
Teď nevím, jestli mám za jmenování téhle skupiny pěkně poděkovat a nebo ne. Ale vzhledem k tomu, že moje kamarádka se do toho ušišlaného jazyku tolik zabouchla, tak poděkovat můžu a děkuji.

Původně jsme si to poslechli jen proto, abychom slyšeli, jak strašně to zní. Znělo to fakt otřesně (a při tom jejich "To Combajn", jsme chytli záchvat smíchu, combajny u nás jezdí taky, ale akorát nebudou top..:D Tedy až na toho zelenýho fešáka značky John Deere <3). Napoprvé, napodruhé i napotřetí. Jenomže jsou pěkní, tak jsme si je poslechli ještě napočtvrté, napopáté.... Hm... a dobře se u toho šišlání uklízí.

Shinnya se dostala do stavu, kdy je schopna rozeznat jednoho od druhého..(mě připadjí pořád skoro stejní, až na jednoho..xD).. A navíc má už i svého oblíbence.
Uch, tohle šišlání je tady něco. Taková malá pomsta. Ale proč ne, jak jsem říkala, dobře se mi u toho uklízí. :-D
Tak děkujeme.

8 komentářů:

  1. A už kamarádka slyšela korejštinu? :-)Přiznávám, že mě ale Top Combine taky dost uzemnili... Pouštím je doma, když se chceme s bratrem poveselit. Ovšem korejský F.T.Island mám čím dál víc rád - a taky je na hochy moc hezký pohled:-)
    Teda měl bych upřesnit, že jihokorejský - co se týče songů z KLDR, to je jiná sorta... JD mi poslal několik odkazů, po mě málem položily, tak myslím, že se co nevidět podělím - u toho se teprve bude dobře uklízet! Taková řízná, budovatelská melodie a text o tom, jak člověk s chutí pracuje, to pak jde jednomu samo... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jop, na korejcích jsme rozjeli naši "pop-kariéru".., ale korejština se poslouchá pěkně, teda myslím. F.T Island vypadají dobře hned to pošlu dál. Klidně přiznám, že co se týče klučičích skupin zasekli jsem se na SHINee..a Bonamaně od Super Junior..
    (větší přehled mám o dívčích skupinách..:D)
    Hee, určitě se poděl, já potřebuju něco, co mě doslova donutí uklízet. Budou ze mě mít doma radost, ikdyž nevím jak vezmou ty budovateslké melodie..:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ne, tak myslím, že vůči asijskému popu, ať již korejskému, čínskému, japonskému, thajskému či uzbekistánskému, jsem zcela imunní. Tímhle mě nenakazíte. Ale chvíli to může být docela psina. :-) (Později už se jedná téměř o nelidské - a nepsí - mučení, to za předpokladu, že chybí obraz.)

    OdpovědětVymazat
  4. No, z bratrů Korejců jsou u mě na špici ještě samosebou DBSK - Kim Jae-jeomg zůstává mým nedostižným vizuálním vzorem:-). Poslouchat taky jdou - ač jisté jedince jsem tím vystavoval nelidskému mučení... Jo, DBSK se někdy uvádějí taky jako TVXQ (jestli se do latinky přepisuje z hangulu nebo čínských znaků)nebo v pojaponštělém Tohoshinki. Ale pořád je to jedna a ta samá skupina (klučičí). Jsou u sousedů hodně populární - obzvlášť v Japanu, spoustu alb mají taky přímo v japonštině... a tu já poslouchám moc rád.
    Já zas neznám skoro žádné dívčí skupiny:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky tomuto článku jsem pochopil, kde se asi vzal název kombajn jakožto pojmenování zemědělského stroje. On je přeci taky kombinovaný - seče, mlátí, prosévá bordel a "vyflusává" ven prázdnou slámu. Je to velice složitý mechanismus, ne jako pluh. I taková rotační žací lišta je proti němu břídil. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Roderik: No, já osobně jsem Shinnye (to je tam moje kamarádka) říkala, že j-pop absolutně NEpřichází v úvahu, že se to nedá poslouchat.. a hm, teď tím mučím i své okolí..:D Nakazit se dá vším..:D
    Jo, taky jsem si říkala. Kombajn to je vlastně něco.

    Sebastian: Od DBSK jsem něco málo slyšela, ale zatím žádná "jiskra"..^^ Ale mám divný pocit, že to příjde, protože mám Shinnyu, které se líbí.. (a nerozpadli oni se náhodou?)
    Já jedu na dívčích skupinách hlavně díky Keyovi (což je člen SHINee), v těch jejich různých "šou" on tančí hlavně na dívčí skupiny.. A navíc ty holky se mi prostě líbí..:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jasně - mě se zas líbí ti kluci :-). Sice je to občas až ne tak snadno k poznání (speciálně třeba teta užasla, že Kim Jae Jeong je kluk, a dlouho si myslela, že si z ní utahuju), ale u holčičích skupin (asijské produkce)jsem zatím neobjevil takovou, co by se klukům vyrovnala kytarama... ty taneční moc nemusím...
    A ještě jedno na asijských skupinách můžu - oblečení! Mají tak skvělý hadry, že jim závidím...

    OdpovědětVymazat
  8. No, já myslím, že za ten rok a půl, co j-pop znám, už by se má náklonnost projevila. :-) Ale já tenhle žánr neposlouchal nikdy, bez ohledu na jazyk textu. Mám rád japonštinu, zpívaná je děsně rajcovní (pokud zpívá muž), ale pokud je to pop, tak bohužel. To už pak nezachrání ani krásný zpěvák. :-)

    OdpovědětVymazat