středa 15. července 2009

Kam ta mládež spěje... *králíček Azurit haha, hehe..xDD*

Mám modřinu přes půl předloktí...*ráda zveličuje* A oni mi na ni mačkají, mamka. Sadistka. Měla bych něco dělat. *kouká na hromadu palet* Tak jo.. Za chvilku. Dneska jsem udělala pokrok, jen jedna písnička od MJ a žádný fotky..*chechtá se* Už to nějaký bude.
Ninušee, ty znáš tu písničku od Landy?? Králíček Azurit? Tak se to jmenuje!..:) Tu si poslechni. Joo a musím se kouknout do snáře, zase se mi zdáli hovadiny. *chechot*
Večer snad další díl Vlčiska.. Ale jakoo zatím pořád nuda, to jenom já se začínám dostávat k zajímavým věcem...xDD

Řekněte měli jste někdy takovej strašně nechutnej pocit, že si musíte najít nějaký maličký kluky jak spolu dělají nemravnosti..?? *dělá, že ona vůbec nic* Ale já našla jen dva pořádny, nemám pořádný slovo, podle kterýho bych mohla hledat..*vzdychla* Tak jo..:) Ale oni jsou fakt roztomilí...xDD
S láskou...
Hiroko von Rabersdorf

Tou Soubi s Kiem, akorát je trošku divný, že Soubíček ouška má, kdežto Kio už ne.. *moc nad tím přemýšlí*

Žádné komentáře:

Okomentovat