pátek 3. července 2009

Vánoční koupel.

Takže tohle je povídka do té druhé soutěže, téma bylo "úchylky" a já to pojala, jako vždycky, svým vlastním způsobem. (Haha komediant číslo jedna se hlásí, neumím spát vážný věci..xD) Ale víte v podstatě se mi to líbí, mám pocit, že se mi to celkem i povedlo..(A možná, kdybych tomu dala víc jak třičtvrtě hodiny, vypadalo by to i líp.)
Kritiku beru, jsem zvědavá, znáte mě. Omezení je úplně minimální, skoro nic tam není a to co si domyslíte, za to už může vaše zvrhlá fantazie, s tím Hiroko nemá nic společnýho.
Každopádně to chci věnovat všem zvrhlíkům!(Od Botan, přes Nexxu až po moji Princeznu všech králíků, takže se sem počítá i Dahak nebo taková Elo, která se vždycky tváří strašně nevinně..xD Aky ty se taky počítáš..xD)
Hiroko von Rabersdorf

"Lawrenci, Lawrenci okamžitě se vrať!" Vztekal se Charlie. To, že křičel přes celý obchodní dům, ho moc nevzrušovalo. Štvalo ho, že ho ten malý, vrrr, zase neposlouchá. Prostě ne. Občas sám nechápal, jak s ním může být, jak s ním může chodit, no a tak různě.

Lawrencovi zazářily oči. I když už byl "velký kluk" pořád miloval Vánoce jako dítě, věřil na Santu a jakmile zahlídl chlápka v rudém oblečku a řadu dětí rozběhl se tím směrem. Taky si chtěl něco přát.

"Tak co si přeješ, chlapče?" Zvedl k němu Santa Claus oči, byl trošku v rozpacích.
"Je víc věcí, který bych chtěl, třeba aby byl Charlie..no prostě aby měl větší výdrž, ale s tím mi asi nepomůžeš, co?" Hodil po něm psí oči.
"To nejspíš ne." Přikývl Santa Claus a přemýšlel, jestli má pořád nohy, necítil je.
"Jsem těžkej, co?" Zaculil se Lawri a už, už se zvedal, když ho Santa stáhl zpátky.
"Zapomněl sis něco přát." Upozornil ho s úsměvem.
"Tak dobře. Víš, já strašně miluju čokoládu a chtěl bych…" Naklonil se k němu a pošeptal mu to do ucha. Rudému mužíkovi zaskočilo, až se rozkašlal.
"To je zvláštní přání, počítám s tím, že by se ti mohlo splnit." Usmál se potom, co přestal kašlat a Lawrence poprosil, aby k němu toho Charlieho poslal.

Charlie se tvářil dost zmateně, ale nebránil se. A když se k němu Santa naklonil a přetlumočil mu všechno, co si jeho kocourek přeje, málem dostal zástavu srdce. Lawri rád experimentoval to jo, ale že by až takhle. Pánovi v rudém oblečku slušně poděkoval a s plánem tohle přání splnit opustili obchodní dům.

25. prosince, 8:15 - ráno.

"Myslím, že ti tu Santa Claus ještě něco nechal." Rozesmál se Charlie, když uviděl Lawriho nadšením rozšířený oči.
"Co, kde??" Vyskočil na nohy.
"Jenom kousek od tut, ale myslím, že na to tohle nebudeš potřebovat." Sundal mu vánoční trenýrky a vzal do náruče. Lawri se zachvěl a omotal ruce kolem jeho krku. Těšil se, ale zároveň se trošku bál, protože na seznamu jeho vánočních přání, byli taky různý sexuální pomůcky, třeba ten bič nebo kožený obleček, pouta a tak podobně. Trošku ho překvapilo, že Charlie zahnul do koupelny, a když ho hodil do hodně hutné tekutiny, zalapal po vzduchu.

Olízl si prst a s úsměvem se podíval na Charlieho.
"To je čokoláda!" A pak rychle stáhl Charlieho k sobě.
"Hmm…a víš můj milý, jak to přání pokračovalo?" Zavrčel a začal z něj stahovat tričko, celé od čokolády.

Dalo to práci, ale nakonec se i Charlie válel ve vaně plné čokolády nahý.
"Mám pocit, že tuším." Usmál se a sklonil se k provokativnímu polibku.
"Ta čokoláda bude všude a tím všude myslím, všude, i tam kde jsem ji nikdy nechtěl mít." Bručel Charlie mezi polibky, ale užíval si to. Lawrence se usmál.
"Já chtěl, miluju čokoládu, tohle musíme dělat častěji." Zamručel a olízl Charlieho tvář.

Žádné komentáře:

Okomentovat