čtvrtek 2. července 2009

Michael

Ale neeee, uvrhla sebe samu do plamenů pekelných, přihlásila se do sooutěže o "nej yaoi povídku". Ale, to byl jen nějakej záchvat. *odmítá přiznat, že se právě před chvílí přihlásila do další, asi fakt nemá co dělat nebo co* Ale víte, když už jsem to napsala, tak to sem taky plácnu. Je to moje zatím, jak říká Dahak, nejplošší dílo. Haa, ale svoje plochý hrdiny jsem nenacpala do postele, ale na plochou podlahu..ona je to sice kožešin,ale ta je taky plochá. Nexus, palačinkýýý...*tlemí se, protože tuší, že tomu bude rozumět jen ona*
Já vím, že jsem tele a vůbec nic mi neříkejte. Já Vás to přece nenutím číst, ale..ehm.. znáte mě..*chechtá se*
A ještě jsem chtěla, jakákoliv podobnost s králem popu Michaelem Jacksonem je čistě náhodnou, to stejný platí i o jeho manželce a tak...xDD Já si jen půjčila jejich jména a úlohy. A trochu to poupravila jak se mi hodilo..(Ono se zjistilo totiž, že Míša byl nejspíš gay, se svojí ženou nespal děti biologicky nejsou jeho, ale měl poměr s jakýmsi číšníkem či co. Já ho asi začnu ještě žrát..xD)
Och a dáme to 17+ potože Hiroko není prase *kecá nevěřte jí* a zase tolik se s tím popisováním nepárala...xD Nexus ty máš vyjímku, protože už jsi prostě zvrhlík..xDDDD A Botan, ty vlastně taky, žee..xDDD (Vzpomíná na Gacktx Michael a jiný rozhovory..xD)
*přemýšlí komu by to mohla věnovat* Pro moji Králičí princeznu. A taky pro Botan, protože se s ní dá svěle diskutovat..xD
Hiroko von Rabersdorf


Michael právě "vyhazoval" svého prvorozeného syna z okna nebo spíš snažil se ho nevyhodit. Fanynky dole křičely, až to rvalo uši, ale on byl šťastný. Měl potomka, pokračovatele.

Mezi hromadou těch zběsile pištících ženských se tísnil i on, Gabriel.
Michaelův, snad nejlepší přítel. Snad. To, že se Michaelovi narodil, potomek se dozvěděl až dnes a to ještě díky televizním zprávám. Mrzelo ho to a hodlal si za to na krále popu došlápnout.

Protlačil se do nemocnice a u jedné ze sestřiček si vyprosil číslo pokoje. Chvíli se mu vykrucovala, ale nakonec povolila. Bylo těžké odolat jeho úsměvu.
"Ooo, ty jeden bezpáteřníku!" Zahulákal na Michaela už z dálky. Ten k němu otočil hlavu. Byl tolik šťastný, že se Gabriel na další hubování nezmohl.
"Gabi, podívej."Přešel k němu a ukazoval svého synka. Krásné dítě.
"Jmenuje se Michael, po mně." Na chvilku mu ho podal do náručí. Gabriel roztál jak svíčka. Měl rád děti, teda, když je nemusel mít doma.
"Proč jsi mi nezavolal, říkals, že budu první!" Zamumlal, ale nepodíval se na něj, dál mazlil to rozkošné dítě.
"Promiň, to všechno kolem mě strašně vyděsilo."
"Jo, a málem jsi ho vyhodil z okna." Šupl mu malý pohlavek a Michaela mu vrátil. "Jak je na tom Debbie?" Michael trhl rameny, tahle část ho moc nezajímala.
"Jsi strašný, měl bys jít za ní, určitě by jí to pomohlo." Pokáral ho. Vzdychl a začal se šourat.

Šel za ním, chtěl Debbie pogratulovat ke krásnému mrňouskovi.
"Nebrzdi to, stejně tomu neutečeš." Plácl ho po zadku a on se ošil a zavrčel.
"Tady ne!"
"Eh, cože, já tě tu přeci nechci znásilnit, krom toho plácání po zadku není žádnej hřích, tak co." Zabručel a vešel do pokoje těsně za ním.
"Ahoj. Jak je mamče??" Zaculil se na ni. Úsměv mu vrátila, ale jinak vypadala dosti unaveně.

"No nic, já jdu." Postavil se a pomalu přešel ke dveřím. "A Michaeli, nezapomeň!" Zavrčel na něj. Usmál se a kývl, jakože URČITĚ nezapomene. Gabriel si nebyl jistý, ale co, když zapomene, tak ho zakousne, na veřejnosti, nejlíp.

O půl sedmé stál pře jeho bytem černej mercedes a troubil. Čekal ho, tak o hodinu později a on je tu načas?! Nevěřícně vykoukl z okna a pak co nejrychleji seběhl dolů.
"Ty jsi dnes nějaký, divný." Zaculil se a nastoupil.
"Takže, kam chceš jet?" Koukali na sebe, načež Gabriel trhnul ramínky.
"To je jedno, hlavně, že budeme moct oslavit Michaela."
"Fajn."

Zastavili před Michaelovou vilkou. Sem Gabriela bral jen málokdy. Asi neměl moc chuť ukazovat jej doma.
Těšil se, až se rozvalí po té kožešině, c o má v ložnici. A jak se těšil, tak mu to všechno strašně rychle uteklo. Mluvili o jeho synkovi o Debbie o tom co teď bude a najednou se váleli na té kožešině s vínem a chechtali se jako puberťáci. Cítili se trošku podnapile, ale všechno bylo celkem jasný.
"Gabi." Přetočil se Michael a líbl ho do vlasů. Jenom zabručel.
"Mám tě rád." Šeptnul. Natočil k němu hlavu a políbil ho. Usmáli se na sebe.

Gabrielovi se chtělo zpívat. Lááááska je laskááá, když choděj kluci s klukamá…ehm. No… Znáte to. Tu brutální lehkost. Ten pocit.

Nechal Michaela, aby mě zatlačil hlouběji do kožešiny. To, že vylili zbytek vína na ten nádherný bílý peršan, je v tu chvíli moc nevzrušovalo. Byli jenom oni a prázdný vesmír. Žádný čas, žádný místo. Nadšeně mu rozepínal knoflíčky košile. Byl to problém, protože Michael se k němu co chvíli natlačil a přimáčkl Gabrielovi ruce k svému hrudníku, nakonec se podařilo. Košile, celkem bez úhony letěla někam do prostoru. Nechal ho, aby mi svlíkl tričko, kalhoty a když se začal věnovat ponožkám, rozchechtal se.
"Tak to nemám ráda, no…" Zabručel a polechtal mě. Sakra, proč zrovna já musím být tak lechtivý. Zkroutil se v záchvatu smíchu a pokoušel se mu uhýbat. Ne že by měl úspěch, ale aspoň byla psina.

Políbil ho a usmál se. Sjel na krk a po chvilce mu žužlal tolik částí těla naráz, že to ani nestíhal vnímat. Bavilo ho Gabriela oždibovat, fakt že z toho měl modřiny, ho moc nevzrušoval, nebo možná naopak ho vzrušoval šíleně. Zrovna se zabíral do úvah o tom, na kolik to Michaela vzrušuje, když ucítil jeho prsty v místech, na který bylo snad ještě moc brzy. Škubl sebou a trošku se odtáhl.
"Jsi dnes nějak hrr ne?" Zabručel a už, už mu utíkal, když ho stáhl k sobě na klín.
"Ty za to můžeš, kroutíš se, vzdycháš a vůbec a jen si ležíš a já se starám."
"Já tě přeci nenutil, to ty sám…" Urazil se a pak natruc sobě i jemu se zmocnil jeho rtů. Když chce, budu dneska navrchu, nejsem žádný ukvičený uke, ale moderní uke, přizpůsobivý.

Miluju líbání a on u toho tak roztomile slintá. Teda, ne zrovna mě do pusy, ale všude kolem. Odtáhl jsem se, abych ho mohl po chvilce přimáčknout víc k zemi. Usmál se a vypnul se ke mně.
"Ty jsi dneska úúúúplně…" Nechal zbytek zaniknout, stejně oba věděli, že ví co má Gabri na mysli. Okusoval mu zrovna bříško, když se ozval telefon. Michael se hned drápal, ale Gabriel nebyl s to tak lehce se vzdát. Nechal svého milence posadit se a telefon zvednout. Jeho rozhovor nevnímal, braly ho mnohem jinčí věci. Sjel mu rukou do klína a stiskl. Potěšilo ho, když Michael zalapal po dechu a na pusu si přitiskl ruku. Gabriel se nezdráhal, rozepl mu zip a knoflík kalhot a k jeho vlastnímu potěšení zjistil, že král je dneska na ostro.
"Hihi…" Udělal a vjel rukou do kalhot. Jeho milenec se stále snažil soustředit na evidentně důležitý telefonát, ale ne že by mu to moc šlo. Co chvíli prudce vydechl, ale jeho ruku z kalhot nevyhnal, nechal se laskat a něžně svádět. Michael ani nevěděl, jak a i s telefonem ležel na břiše pod sebou polštář. Netušil, kde to všechno vzal, ale bylo mu to fuk. Vyšpulil na něj zadek v provokačním gestu a trošku zděšeně vyjekl, když si ho Gabriel vzal ihned. Žádná příprava, nic.
"Zlobivý kluk." Zavrčel Gabriel a chvilku se nehýbal. Michael raději zavěsil, měl pocit, že tohle už by neomluvil. Gabriel se pohnul, trošku opatrněji, a když se ozvalo slastné zasténání, jakoby měl na uších sluchátka a někdo mu pořád dokola přehrával jejich společný vzdychání. Hýbal se pomalu, líně a mučil tak nejen sebe, ale i svého milého, který se snažil třít o huňatou kožešinu v mnohem rychlejším tempu, ne že by se mu to dařilo.
"Klid kotě." Usmál se Gabriel lišácky a přitiskl se k němu. Rukou zajel do jeho klína a počal ho laskat. Nasadil trošku rychlejší tempo a čím dál víc zrychloval.

Zběsileji a zběsileji, zběsilá jízda.

Gabriel dosáhl vrcholu jen pár vteřin po Michaelovi a úlevně se svalil vedle něj, jeho tělo, ale odmítal opustit. Miloval ty post-orgastický chvíle, kdy ho mohl držet. Zamručel mu do ucha a stáhl z postele peřinu. Měl ji na dosah ruky, tak co. Michael se k němu otočil čelem a zachumlal se k němu ještě blíž. Gabriel je oba přikryl a opatrně z něj vyklouzl, aby si třeba při spánku nepoškodil nádobíčko, a přitiskl se k němu. A co, že se od sebe potom nebudou moct odlepit.
"Mám tě rád." Zašeptal už spícímu milenci a sám si nechal zdát krásné sny.

Žádné komentáře:

Okomentovat