pondělí 13. července 2009

Upgradovali jsme jí nohy a upadla jí prdel.. Nebohá sekačka..

To víte, když mě někdo pustí k sekačce tak seču, dokud se na ní něco nerozpadne. Ale už jí je taky spousta let.. Minulí týden nám odešel pojezd, ale protože děda má stejnou sekačku a jim odešel motor tak jsem si prostě zajeli pro nová kolečka. Včera nám upadl "zadek" to znamená koš a krytek. Chjo a přitom já jsem na ni vždycky tak hodná a do ničeho jí netlačím i do kopce si jezdí sama. Ale Tomášek (prdelka, ovečkin.....) se prej mrkne jestli najde nějakou tyčku, či co..*trhne ramínky* Tak uvidíme..:)

Včera Jsem dostala nějký záchvat či co. A krom toho, že jsem měla šílenou alergickou reakci (boleli mě i zuby, z toho smrkání) jsem prošmejdila deviantarta, ale jenom tak lehce. Jsem strašně zbrklá a teď mě to mrzí, protože jedna holčina tam měla úplně nádherný obrázky...*vzdychla* Budu si to vyčítat. Měla jsem ZASE šílený sny, tak řekněte Vám se normálně zdá, že Vám po vlaku lezou celebrity a snaží se k Vám dostat?? *nechápavě* Měla bych s tím asi něco dělat. A taky bych se ve snech měla přestat přecpávat, budu koule..xD
Oj, ale dobré..:) Teď k Těm obrázkům..:) Chci jen říct, ano všechno jsou to úplně úžasní kluci, ale tohle je vyjímka a je to tolik krásný, že jsem nedokázala odolat..^^ *culí se*
Heslo bylo Prince..:))) Takže asi proto, mi to vyhodilo totooo...^^

Hiroko von Rabersdorf








Tenhle je úplně nejkrásnější a mě si dostal, aleee ještě tu mám jeden, moc velikej, takže rozhliknout..:)

Žádné komentáře:

Okomentovat