pátek 17. července 2009

Schovejte se Hiro sedí za volantem aneb, jak naše auto málem "líbalo" schody..

Hehe, teď mi to příjde strašně vtipný, ale když jsem seděla v autě a nemohla si vzpomenout, který pedál je brzda, uch... No, zlatá ruční brzda, jinak bych mohla taky teď ležet někde v příkopě, taťka by mě asi zabil...xD
Ale byla to celkem psina. "A teď couvni." "Cože? Jako já mám teď couvnout? Ale já tam nevidím!" a nebo "Nedívej se na ty pedály!" "Nedívej se na tu páku, to musíš dát i bez toho, aby se s na ni koukala." "Zase se na ni koukáš, nedívej se na ňu!" popřípadě "Spojku, no a teď brzdu, brzdiii!!"
Uch, už teď lituju toho nebohýho učitele, jen doufám, že nedostane infarkt nebo tak něco.Když to přežiju tak podám podrobnou zprávu, ale mám fakt nervy v kýblu..xDD


Tohle mě fakt zabilo. Já tu holku tolik miluju. My se vidíme jednou za sto let, ale to jsou vždycky "akce" naposledy posun Země..xD Všimli jste si, že den má teď 25,58 hodin??..xDD Ne, že, tak dobře jsme to udělali, sice jsme málem nedoletěli domů, ale to je vedlejší, na opravě rakety se pracuje..xD

Simka.Z ‎(19:57):
:-D tss, ta ti taky nepomůže *přimáčkne ji na zeď a vytáne si z pod kalhot bič *
PaŽitka ‎(19:57):
*omdlí strachy* :-D
Simka.Z ‎(19:58):
:-D tak a teď už s tebou nic nebude !:-D chtěla jsem tě jemně znásilnit :-D
PaŽitka ‎(19:59):
Ježiši, ještě, že jsem omdlela..xDD
Simka.Z ‎(20:00):
:-D:-D tsss!! a já jsem chtěla být tak jemná
Simka.Z ‎(20:02):
Sluníčko mé, budu muset jíti :-) to tvé znásilnění si nechám na jindy ;-)
PaŽitka ‎(20:02):
Dobře, já počkám..:-{}
Simka.Z ‎(20:03):
ale ale ale ? tak počkáš *JOKINGLY*máš se na co těšit :-) ... tak zatím pá, a krásný zbytek večera, budu se snažit tu přijít někdy častěji ;-) ať nečekáš dlouho :-)

A michael Basketbalista..xDD Ninii, čístě kvůli tobě. Jinak bych Vás už netrápila, asi. Ale já z toho nemůžu, to prostě nemá chybsona, on je tak maličkatej a to má 1.80m..xD *roztekla se z toho*
Prostě MJ a MJ...xDD Úplně nejvíc, hej..xDD
S láskou...
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat