neděle 10. ledna 2010

A nezasněží a nezasněží..

*culí se* Kdyby aspoň chtělo konečně zasněžit, ať si můžu postavit huhulálá, ale ono pořád nic, ani prd.. Vánoce byli blátivý a ani v lednu nic nespadlo..*ironickej záchvat smíchu*
Hiro právě doukoukala OVA Kuro..Ehm..xD Co na to říct, Cielkovi Hamlet opravdu slušel..:) Ale nejvíc mě dostala reklama na psí suchary..(Pluto to prostě dává ze všech nejvíc..xD) a pak Will, když Grielovi přeřízl povaz u gondoly..:D:D Ach bože, ale pardáně jsem se odreagovala..:) Teď napíšu kousek povídky a nakonec mě čeká maminka ..:D Chjo, že já vždycky naslibuju věcí..:D Já ale přece nejsem masážní stroj, sakryš..!
A teď by se hodilo něco jako: Moje ségra je snad dcera štěstěny (nebo, život nění féééér..:D).
Ale to už je opravdu vrchol, ona vypere svoji eMPé a ona jí funguje, vypere sluchátka a fungují, přivře je do dveří auta a pořád fungují, vypere peníze a pořád je má! A já se o svoji eMPé starám a ona stejně nejde. Tak tak, pořád nefunguje a jak to tak vypadá ani fungovat nebude..Čert ví, co s ní je a protože ségra vyprala paragon, tak mám úplnou smůlu..*vzdychla* no, co..:) Nemůžu mít všechno..:)
Tak já fičím psát, ať si aspoň něco nadepíšu. Taky do příštího víkendu nic nečekejte, mám nabitej diář, co den to test a je jich ohromně moc, budu ráda, když to nějak zvládnu..
Takže těm,ketří mají stejnou hrůzu učení jako já, přeji spoustu štěstí..:)
Mějte se krásně..
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat