pátek 15. ledna 2010

Vory:Takže až příjde inspektor, kdo neví hlasí se levou. Zbyňa:Ale to je diskriminace leváků. - Fyzika

*veselá a spokojená* Konečně po týdnu tvrdé dřiny zasloužilý odpočinek. Je to paráda, jen tak si sednout a vědět, že dneska se opravdu nemusíte nic učit..:) Hrozně fajn. Ale to jsem tu ani tak rezebírat nechtěla, spíš jsem chtěla poinformovat o vývoji povídky a takových, samých důležitějších věcech..*culí se*
Tak za prvé moje četba..:D Tenhle týden jsem zvládla dočíst jednu knížku. "Opice" možná to znáte od Jeffa Stonea, je to dokonalá knížka (dostala ji na Vánoce) a je to jeden díl z pěti..(teď čte Hada..xD) A úplně strašně mě fascinovalo, když se Seh strašně moc zajímal o Hoka, měl starosti a vypadalo to dost..hm..zvrhle..:D A pak z nich nakonec vylezlo, že Hok je děvče..noo..bylo to trošičku zklamání, ale i tak je Hok dokonalá..^^
A teĎ čtu Smrt v Benátkách..No původně jsem se chtěla Mannovi úplně vyhnout.(na mysli má Thomase Manna), ale když nám v obsahu sdělili, že hlavní hrdina bude mít vztah s polským chlapcem..ehm..No znáte to..:D Takže to teď čtu..:D Hlavnímu hrdinovi je 50 let..(Nini vidíš to 56, takže se taky můžu pokusit..xD) a onomu chlapci je asi tak čtrnáct-patnáct, mají mezi sebou mít erotický vztah!..*má z toho trošku strach, protože ten chlapec Taidzo, on ho Mann popsal doslova jako anděla, něco nadpřirozeně krásného a nevinného..a..uuuf..xD bude to sranda*
Haa..:) co se nadpisu týče, byla u nás inspekce, ale nakonec se u nás vůbec nezastavila..(v naší třídě), což je celkem zklamání, my se těšili..:)
A teď, co se mého povídkování týče..kromě "tulící" povídky mám ještě další dvě, jedna se týká..reálu a je tak zhruba v polovině (bude asi delší..xD) a ta druhé se týče elfů a vlčího plemene..a bude kratší..(blíží se ke konci)..:) No bude to ještě veselé, ale aspoň, až se zaseknu na tulící tak mám alternativu..,ale prozatím mi tulící povídka jde psát a baví mě to..:D proto se na to vrhnu, dokud mi to tolik jde..:D
Držte mi pěsti..
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat