neděle 3. ledna 2010

"Už jen pár hodiiin.." *tatínek se velice škodolibě uculuje* "Ale ty dřííív..Hehe!!..xD"

Mana je mi svědkem, že nelžu, mám další kapitolu "tulící povídky"..*nahazuje velice škodolibej úsměv* Horší je datum, kdy ji přidám, protože..*důležitě zvedá prstík* Tento týden bude velice náročný..a to hlavně kvůli škole a kvapem se blížícímu pololetí..a protože já hodně válčím s Fyzikou asi tak nějak tuším, co mě čeká..(a nemineee-e-eeee..*zpívá ohromně falešně*)..:D Ale to nevadí, jen tak uvažuji nad tím, že bych to tedy teoreticky nechala až na pátek, ale možná, že to sem plácnu ještě dneska večer..:) No, každopádně to dřív nebo později zjistíte..:)
Teoreticky jsem chtěla mluvit ještě asi o miliónu dalších věcí, ale stává se mi běžně, že zapomenu..:D:D Ayaumu, to známe, viď..hnusná skleóza..(Nebo HOSIP..?:D)
Ohoo každopádně viděli jste někdo Prince Egyptského? Je to podle biblického příběhu...(Kdy Mojžíš vyvádí Židy z Egypta..) Nestává se mi běžně, aby mě něco tak podivně oslovilo.. Tenhle film jsem viděla už několikrát a vždycky mě fascinoval, ale teď to bylo trochu jiný...(Měla jsem pořád tendenci říkat, kdyby Mojžíš neodešel..,Kdyby Ramses poslechl..? Kdyby.. *praštila hlavou do stolu*) Je to ohromě fascinující film..:)
Nu což..^^ Mějte se krásně..v rámci možností, samozřejmě..já jdu otestovat mrtvost svojí eMPé... dneska proběhla velice zásadní operace..,musíme zkusit zda se zdařila, pokud ne, tak je to pěkně v troubě..,drže pěsti..^^
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat