sobota 23. ledna 2010

Dorian Gray

Četla jsi Doriana..? *Hiroko nechápavě pokývá hlavou* A viděla jsi ten film? *Hiroko zděšeně zavrtí hlavou* A jakej je..? *Vendulce se nadšením rozšíří oči a vydá hodně prazvláštní zvuk.* Chceš ho půjčit? Mám ho tady sebou. *zamává řasami a rychle pokýve*
Když mi bylo oznámeno, že Doriana hraje Ben Barnes (princ Kaspian, Eloo!..(:) Trošičku jsem sklesla, ale to jsem netušila, že ze sebe princátko dokáže dostat něco TAKOVÝHO! ale popořadě. Ben jako princ Kaspian byl dobrý, ale jako Dorian, no dobře, kdo dál.. Colin Frith jako lord Henry Wotton. S Wildem už zkušenost má, ve Filipovi mu to šlo skvěle, tak fajn. A nakonec mě zaujal Ben Chaplin. Reálně to byl chlap, kterého bych do role Basila neobsadila, ale asi bych udělala obrovskou chybu...
Film začal Dorianovou snahou zbavit se těla. Jako detektivka, kdy jedete od konce k začátku. A pak najednou ..hup. Světlo, naivní Dorian s obrovským úsměvem přijíždí do Londýna. Děti (smradi malý..xD ) mu ulechčí od drobných..(okradou ho), ale to nevadí. Dovezou ho pěkně do domu, který zdědil. Dorian se seznámí s Basilem později s Henrym. A jakmile si vezme první cigaretu začne to sním jít pěkně z kopce a Henry, jako bestie, jeho pochod jen urychluje..(nebo spíš do skopává dolů)..
Řeknu vám, bylo pro mě velice těžké tenhle film dokoukat. Mělo to úžasnou atmosféru.Ben aka Dorian měl najednou tolik hluboký oči a nádherný rty (A když je nechal pootevřený), Netuším jak, ale až se mi klepala kolena..:D A to se mi zase až tak nestává.:D Basila jsem taky milovala pro jeho oči, pro jeho dobrotu a obrečela jsem ho tolik, jak snad nikoho.. (krom Sibyly..,tu jsem obrčela tak zhruba stejně..:D)..
Dorian a Sibyl pro mě byla ta nejúžasnější dvojce, jejích vztah byl podanej tak hrozně nevině, že vás to nutilo jim fandit.. To ostatní, Dorianovi úlety/večírky/orgie..(atd..) To byl přesnej opak Sibyly..Ufff...Začíná se mi to más a to jsem to chtěla brát popořadě..:D
Hudbu jsme moc nevnímala, ale když už tak to jen podtrhlo celý dojem.
Ještě se přiznám, čtyřikrát jsem to stopla. Jedna kvůli tomu, že jsem tolik brečela..*citlivky všech zemí spojte se*..jedna kvůli tomu, že mě Dorian tolik dorazil..a taky možná proto, že jsem se potřebovala nadechnout..:)

Rozhodně Vám tenhle film můžu doporučit, nebude Vs to mrzet. Pokud po něm toužíte, já ho vlastním. Takže není problém, mám ICQ..:D:D Popřípadě to někde nahraju, stačí říct..:)
Taky jsem se rozhodle, že na to půjdu do Kina..(a ukradnu plakát..xD)
S láskou...
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat