neděle 3. ledna 2010

U tothoto hlavou do stolu nepráskejte!!..netušíte, o co byste tak přišli..

Jsem potterofil a nebojím se to přiznat..(Nejradši mám Moonyho, pokud Vás to zajímá..*poťouchle se kření*), moje sestra je snad ještě horší než já (navštěvuje miliardy blogů, na kterých neustále hltá kvanta povídek, to já bych nedala, vždycky čtu maximálně jednu..xD), každopádně tak objevila toto video.. Chechot s kterým mě volala...:D No dejme tomu, že to rozhodně stojí za to..:D Nemusíte se bát, že byste nerozumněli, anglické titulky to jistí, každopádně myslím, že je ani potřebovat nebudete..:D Pokud nejste potterofil, myslím, že to nevadí, i tak to shlídněte, jen tak se to nevidí..:D
Nejvíc nás asi uchvátil Draco a jeho nechutně dlouhé prsty..:D A taky Las Vegas, božeee..:D:D Lidi jsou magoři, ale proč jim to brát, když nás pak takhle těší..^^ *spokojeně mrouskla*
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat