neděle 17. ledna 2010

Sawa, ty, ty tyyyyy...ženská jedna..*tím ho, ale neurazíš.. - Hehe..*

Jsem vyřízená, to lyžování nám dalo sakra zabrat..xD Vystupní stanice se jmenovala "Větrná" a to bylo úplně přesný, to rozmrzání pak bolelo, jak čert.. Taťka na sjezdovce smetl nějakou malou holku, ale taky ti učitelé maj nápady jezdit napříč svahem těsně za sebou. *protáčí oči* My s mamkou "profící"..*chechtá se* jsem jezdili po té prudší, kde bylo prázdno a krásně nám to jezdilo..:) Já se dokonce ani nenatáhla, mamka jednou, taťka jednou a Tom taky nic..*zklamaná, chtěla být jedinná, kdo to ustál celý..xD* Taky když jsme přijeli domu jsem to zařízla. V obyváku máme topení v podlaze (jenom, já to někdy vyfotím..xD) tak jsem lehla a za chvilku jsem chrněla..:D A polila jsem židli džusem..*praštila hlavou do stolu* Tak bez toho by se to neobešlo..xD
Mimochodem rodičům se staví skříň.. Já u toho tak běžně asistuju, protože to se člověk, dozví věcí a je ohromná sranda, když se někdo snaží protáhnout 25 centimetri a má na bříšku hrb..(ale protáhli se..:D prej: "Ty vole změř to, to mi nikdo neuvěří, že jsem se tím protáh..xD") A maminka spadla na schody a má přes celou levou stranu obrovský modřiny, au.. Jsem zvědavá jak ,to bude dělat v práci..^○^ Ale ona to zvládne, zítra jedou na Avatara, tak jsem zvědavá, co na to řeknou. Jedou na 3D..:)
Mimochodem je ze mně závislák.. Momentálně čtu Haru wo Daiteita. To se nedááá! TeĎ jsem oplakala Yukihitovo zklamání. On Sawa je hroznej, prostě!!..xDD Ale usmířili se a jsou v pořádku a Yuki (Yukihitův příchod ze školy..^^, aj nesluší mu to??..D:) tolik vyrostl, on je hrozně krásnej..*vzdychla* Hááá, a Iwaki a Katou se vzali, oni se fakt vzali..a seklo jim to..(nee ani jeden nebyl v šatech, jen Iwaki měl bílej oblek..xD) A pořád se mi to seká! facebook mi nejde, Youtubko mi nejde..Já opravdu nevím, za co jsem si to zasloužila, Gacte?? Za co?? *spíná ruce*
Uch no nic, jdu ještě napsat nějaký kousek povídky, zítra snad bude kapitolka, uvidím..:) Jak se mi bude chtít..:D Napsanou ji mám..^^ Chii~~
Tak se mějte krásně a mnoho úspěchů v dalším týdnu..
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat