neděle 16. srpna 2009

15.8 - 16.8 Muži zase vyhráli, naši hasiči jsou prostě..uch... *chechtá se*

Taťka: *v pozadí jede písnička "Globální oteplování" a dostává se k refrénu* Jsem Gay!! *rozlehlo se po celým Hrabišíně*
Mamka: No moc tady neřvi!

Um..grilovalo se, hasiči slavili a tak to tak nějak vyplynulo..:D:D Ale byla to spina nakonec, ještě ve tmě jsme hráli bembajz. Míček sice nebyl vidět, ale to nevadí..:D Psina byla a pak jsme vypustili pejska a on tolik slintal, ale beztak za to mohlo to pivo, co mu taťka nalil... Já jsem teda nadávalo, protože tohle se nedělá, chudinka, byl takovej zmatenej potom..*ještě pořád to taťkovi úplně neodpustila* Ikdyž Bert ho pak tak ohodil....:D:D (myšleno oslintal..:D) Uuuch...
Kamil: *zkoumá svoje tlapky* Musím si koupit žiletku. A nebo ty voskový to... *otočí se na svoji mamku* kolik to stojí? *tetka krčí rameny* Hm...měl bych si oholit zadek...
*všeobecný výbuch smíchu* Mami uděláš mi to?
Tetka: *nevěřícně na něj kouká* Si to udělj sám!
Kamil: A jak asi ne? *evidentně ovládá nutkání poklepat si na čelo* Řeknu babičce..*dramatická odmlka* nebo dědovi..

Ty jo, lidi nevěřili byste, co dokáže z pusy vypustit puberťák..:D:D Toho kluka zabít..Nejlepší bylo, když se rozjel a začal rýt do své mamky, proč se "spiustila" v sedmnácti, zrovna s chlapem jako je můj strýc..(kterýmu navíc smrděj nohy, prej, já nevím, neviděla jsem ho co..co...*fňukla* dobrýý...) Ale,kdybyste to viděli bože!! A když se bavili o tom holení, tak jsem nestíhala ani ýchat a teta na něj.."Chci být u toho až si budeš holit..předek." To už jsem se fakt válela po stole...to se nedalo..:D:D Mám je ráda..^^
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat