pátek 21. srpna 2009

"Notak buď chlap nebul jako holka! Vždyť jsem ti ani nestáhl kalhoty."

Mám něco, čemu by se s trochou nadšení dalo říkat Gravitation mánie...Hmm...Když ta manga je prostě skvělá, ti co udělali anime tak ti hooooooodně vlají. Suichi je sice stejně otravnej, ale je tak nějak sympatičtější... Hm...a *zachechtála se* je to prostě magor...ale ty jeho hlášky...^^ Ikdyž ani Yuki není pozadu...umm...*nenápadně poukazuje na nadpis*
Nemá chybsona!...*chechtá se* Heej..proč vlastně neudělali Suichimu dlouhý vlásky..?? Rozhodně mu to sluší víc než ty krátký...*nadšeně* Dobře..dost dost...^^ Nějak jsem neodolala a DA pocítil moje nadšení...takžee..^^ Znáte mě..:D
Hiroko von Rabersdorf


Jistě nic moc kvalita, ale.....Yukiho "spokojený" výraz je vidět, jak se tváří Suu-chan vědět nepotřebujete..(on z toho totiž toliko nadšený nebyl)..^____^

Žádné komentáře:

Okomentovat