čtvrtek 13. srpna 2009

Ra, bůh Slunce - X.

Hmm, vidíte teď jsem měla být ve Starým Městě, grr... Notak si aspoň můžeme rozmarzit ledničku a mražák a přečtu si víc Damiho a Lousička, už jsem na třicáté kapitole, mwahahaaa...*dostala záchvat*
Nooo...Hiruška Vás ještě chtěla informovat o dvou věcech.
Sráz v Zoo Olomouc... VOP Ninuše-králíček se nadšeně vrhla do organizace.. Takže nějaké to info tady > ZOO
A pak Katy-chan stvořila hru, mwaháá, je nejlepší! Hirušce se líbí a pokud to dohraje alespoň sto lidí máme slíbený pokračování..*nadšeně si mne pacinky* Takže tady! > BLG
Trošku posedlost, ups!
*praštila hlavou do stolu* Já prostě chci, aby se Elďa aspoň chvilku cítila pozitivně nooo, takže asi takhle...*chechtá se* Um..*přemýšlí o čem ta kapitolka vlastně* Nooo...Prostě koupání..^^
A věnování Eldě, pro pozivnější den...^^ *omotá se kolem ní*
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf


Roztáhli jsme deku a převlíkli se do plavek. Nabídl jsem Natálii, že jí namažu ramena, ale ona jen nakrčila nosík.
"To bych se neopálila." Vzdychl jsem a otočil se k Ra.
"A ty chceš namazat?"
"Chci plavat!" Odstrčil lahvičku s opalovacím krémem a vyskočil na nohy.
"Hej, hej brzdí! To můžeš i s tímhle, podle všeho to má být vodě odolný." Pokýval hlavou a vyhrbil se. Netuším, kdo z nás dvou si ten dotek užíval víc, ale tipl bych to na sebe, z jistých ehm… reakcí. Namázl jsem ho a on na oplátku namazal mě. Málem jsem zešílel. A pak už jsme utíkali do bazénu. Skočil jsem tam pěkně po hlavě a zrovna si lokl.
Kašlal jsem u kraje a nadával.
"To máš z toho, že děláš blbosti." Uculil se Ra a posadil se vedle mě a máchal ve vodě jen nohama.
"Já vím." Zakašlal jsem. "Tak pojď do vody." Zavrtěl hlavou. Natočil jsem hlavu.
"Jestli to neumíš, naučím tě." Chytil jsem ho za ruku a zatahal.
"Umím plavat." Zamručel. Vylezl jsem z bazénu a sedl si vedle něj.
"Tak pojď, voda je fajn." Usmál jsem se. "Pojď si zablbnout, prosíím." Zajel jsem zpátky do vody a za chvilku se Ra topil vedle mě.
Tak netopil, plaval celkem obstojně, i když trošku zvláštně. Bylo to styl. Vlastně to byl jeho vlastní styl, ale líbil se mi u toho. Chvilku jsem ho sledoval a pak se přidal a cáknul na něj.
"Heeej, nemám rád vodu v uších!" Zachechtal jsem se. Jo to má blbí, už když jsem ho stáhnul, tak musel mít v ouškách celý rybníky.
"Promííň." Zaculil jsem se a zastavil se u břehu.
"Já ti dám, promiň." Slyšel jsem zběsilý chechot a pak jsem se na chvilku potopil. Dosti jsem se lekl.
"Johny!" Ra na mě zděšeně koukal, jak jsem lapal po dechu.
"Jsem v pohodě! Jen jsem nečekal, že bys mě takhle stáhnul." Usmál jsem.
"Ooo… moc se omlouvám." Omotal mi nohy kolem boků a ruce kolem krku. Myslím, že moje polknutí musela slyšet i Natálie. Přitiskl se ke mně, ale já ho rychle setřepal. Zcela pro jistotu.
A pak už jsme dělali hlouposti a svým cákáním rušili ostatní. Strašně jsme si to užívali ani jednou jsme nevylezli, divím se, že jsme se nerozmočili.
Vylezli jsme teprve tehdy, když se k nám doplazila Natálie se spálenými zády (já jí to říkal!) a kňučením, že chce domů. A tak jsme šli. Byl to parádní den a já si ho náležitě užil i Ra vypadal spokojeně. Natálie, no tu jsme odvedli domů, stejně byla k ničemu, tak a´t se tatínek postará.
"Děkuju." Usmál se Ra, jen co jsme došli domů.
"Není zač." Oplatil jsem úsměv a záměrně ignoroval Bertiny posunky. Ta ženská je snad čím dál tím drzejší.
"Tak co, tak co!??" Vybafla na mě hned za dalším rohem s očima navrch hlavy.
"Berto." Začal jsem se chechtat. Jéje, tak parádní náladu jsem neměl, ani nepamatuju. Nafoukla tváře, ale dál mě propalovala zvědavým pohledem.
"Prostě jsme blbi v bazénu." Usmál jsem se.
"A kde je ta jedovatá holka?" Vyprskl jsem.
"Takhle o ní nemluv, víš, že je to rodina." Zaškaredil jsem se. Jistě takhle jsem o svojí rodině mohl mluvit jen já. Omluvila se a dál čekala, co ze mě vyleze. "No spálila se, byla rudá jak rajče, absolutně všude, tak jsme ji odvedli domů, ať si sní, Papá, poradí. Kdyby mě poslechla, tak nemusela trpět." Berta se ušklíbla, ale jízlivou poznámku spolkla.
"Alespoň budeš mít víc času s Ra jen pro sebe." Usmála se a div mě neshodila ze schodů. "Je dole." Mroukla ještě než zmizela setřít prach do pokojů mích rodičů. Pořád je udržovala v čistotě.

Žádné komentáře:

Okomentovat