středa 26. srpna 2009

.."..tebe ty příkopy ňák táhnou.."

18.8. (úterý) - 8:00
Ha, zjistila jsem, že pokaždé jezdím s jiným, eh?? No dobře, prostě jsem to zjistila až když mi to řekli...:D *zdá se to jenom jí nebo má fakt pitomí pozorovací schopnosti?* To nevadí, každopádně jsem si myslela, že dneska už je setřu, donesla jsem si ten POLŠTÁŘ, prej setřu, haha, on se SMÁL to mu neodpustím...:D Ale už jsem něco málo viděla, ikdyž ne, že by to bylo o moc lepší, ale aspoň něco, ikdyž příště se na to asi vyprdnu, rozhodilo mě, že toho vidím tolik moc..:D Moje jízdy byli první, překvapivě, jeli jsme prvně natankovat a pak až mi to "půjčil" jeli jsme úplně na druhou stranu než minule. Uch, to, že mě děsivě přitahovali chodníky a ostatní škarpy to přiznávám, ale s tím ostatním nemám nic společnýho. Cožpak já můžu za to ,že neumím řadit jak jemu se líbí sakra? Až budu řadit ve SVÝM autě, tak se mu nějaký předpisoý řazení vyprdnu..*bručí* A že mi nejde brzdit, no bože, když on chce, abych tam tu nohu měla jaksy, jak mě to nevyhovuje. Ve SVÝM autě si budu brzdit, jak MĚ se líbí. Jistě zatím musím trpět, ale to zvládnu. Hiroko MUSÍŠ!
Uch...:D No řeknu vám, byla ta zatím ta nejhorší hodina. Ale přežila jsem a ve čtvrtek jdu znovu...Au..!...:D Ne to zvládnu...*věří se*
S láskou...
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat