pondělí 10. srpna 2009

Stmívání - Twilight


Tenhle film je strašný! Celý ty dvě a půl hodiny jsem se těšila až to skončí.Absolutně žádný příběh a ke konci hysterická Bella, hmm..co víc si přát!

Herci mě nějak neuchvátili, efekty taky nebyli takový jak v ukázkách a co se upírů týče. Sakra, ta ženská ABSOLUTNĚ netuší, co slovo UPÍR znamená. *vzdychla*
Umřela jsem nudou a co deset sekund vykřikovala. "Bože už zase fůůůj." popřípadě "Ta ženská co to psala v životě neviděla Dráculu (má na mysli film)."
Ten film byl moje asi největší zklamání. Těšila jsem se na úžasný efekty, ale za moc to nestálo. Co se upírů týče. Božeee!! Dami, zakousni tu babu co to napsala!
Tak za prvé, upír spí v rakvi (popřípadě jako Dami v posteli se zataženými, těžkými závěsy) a nežije v proskleným baráku. Navíc upír MUSÍ spát, jako každej lovec a tím pádem mě dosti vykolejila absence postele.
Za druhé. Upíři se slunce štítí a rozhodně jim nedělá dobře. Ale určitě se na něm nelesknou jako drahokam! *pokouší se o ni infarkt*
Za třetí. Prosíííím, doporučtě té ženské nastudování všech dostupných faktů o upírech. Upíří kousnutí přece nevypadá jako kousnutí od vzeklýho pacienta! Vždycky!!! jsou to dvě nenápadný dírky.
Kříž na schodech!! *vrčí*
A dovolte mi zasmání upír vegetarián, haha!

Ale abych si to nebrala do huby tak úplně. Líbili se mi záběry na oči. Změna barvy podle hladovosti. Ufu. A taky baseball, našla jsem si svoji oblíbenou upírku, zdůrazňuji Upírku! *uculuje se* Um, ale znáte to fanatickej vlkodlak... *kření se*

Máma to zhodnotila jako "perfektní telenovela" ale Hiroko telenovely ráda nemá!
Tenhle film si už rozhodně znovu nepustím.
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat