sobota 1. srpna 2009

V Praze je...pěknej bordel... My tolik chtěli vitěk Křižíkovu fontánu!!

Welcome Home.. (nikdo jiný to za mě neudělá!)
Ehm...Hiroko je doma už týden, skoro. Co se Prahy týče, mám miliardu fotek, miliardu zážitků, popsala bych pár sešitů, ale muselo by se mi chtít, takže jen stručně..:)
1.den - Praha.
To vole, to obří akvárium. No dobře, zase až tak mě neuchvátilo. Já slintala pouze u akvárie se zhruba třímetrovým, ale co já vím voda zkresluje, žralokem písečným. Byl nádhernej, chtěla bych ho domů. A dalšíma dvěma o něco menšíma a viditelně podřízejnějšíma žralokama (bělocípej a černocípej..:)) A pak večer kino. TřiDé Doba ledová Tři. Chláma jak prase a poloprázdný kino. Spokojenost.
2.den - Praha
Zoo. Miluju Zoo. Všechny. Tý jo, lidi celej den. Absolutní spokojenost. Ale bolely nás ťapičky a pak večer do Tesca..:D
3.den - Praha
Botanická zahrada, skleník Fata morgana. A zámek Troja, ten zámek trocha zklamal.
4.den - Praha
Památky. *šílenej chechot* Fajn, na Karlově mostě jsem odchytili prvního. Maličkej s úžasným úsměvem, bože, chtěla jsem ho domů! Celou dobu jsme se drželi blízko něj a poslouchali jeho andělskej smích. Na Petříně jsme odchytli dalšího. Dlouhý vlásky, ale žádnej úsměv. A pak se kolem nás (nebo mi kolem nich.:D) motala rodinka s dvěma dětma..:D A pak už jsme jezdili metrem Seeeem a Táááám (vidlaci v Praze..:D:D) až jsme dojeli na Černej Most a hurá do nákupáku...:D My fakt obrazili snad každej nákupák. Když jsme se pak plácali zpátky narazili jsme na dalšího, abslutně štěněčího a evidentně brutálně unavenýho. Minuli jsme je oni minuli nás my minuli je..:D:D Ale stejně nic a pak na zpátěční cestě metrem se k nám dostali další s malým klukem. MY se ségrou jsme se chlámali a když brblali to jeji "mustek" tak to byl konec..:D
5.den - Praha a směr Horní Štěpanice
Ty jo lidi, setkání s tetkou po sedmi letech, masakr. Tomášek ten tolik vyrostl, já si ho pamatuju jako pako kluka, kterej s náma blbnul a on tolik vyrostl, ty jo. Věruše byla v prčicích, takže žádný posudek..:D:D
(On byl menší než já..:D A já se pyšním 153 centimetry..:D Chjo, škoda, že jsme ho nezvládli vyfotit i zepředuu...)

Haa a konec..:D Třeba stihnu napsat aspoň kousek k Ra...:D Dneska jsem odříkavala Arhoo jak by to mělo být a ona mě za ten konec málem ukousla hlavu...:D Takže to možná troška změním..:D:D

Jo a potkali jsme Kiru. Určitě to byl on. A nebo jeho dvojče na dovolené v Praze..:D:D
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat