pondělí 31. srpna 2009

Jsou věci~~a věci~~~

Já už opravdu nevím, co jsem hledala, ale najednou jsem narazila na stránky s Gay povídkama, Hirušce to nedalo..nikdy jí to nedá..:D A tak jsem se prohrabávala archívem a hledala něco, co by mě nějakým způsobem uchvátilo, pár takových věcí se našlo..
Tahle Anděl mě dostala ze všech asi nejvíc, měla jsem absolutně stejný pocity jako komentující kluci... UCh..tohle si musím ještě přečíst..^^ Pokud vám není dobře a cítí se pod psa, tak tahle povídka vám pomůže..*je o tom naprosto přesvědčená*
A tahle Půlnoční hřích čekala jsem od toho bůhví jaká znásilnění, ale ono to bylo absolutně jiný...hrozně moc procítěný a ikdyž ostatní čtenáři se na to povětšinou nevyjádřili moc nadšeně já si tuhle povídku zamilovala..(Hirušce to připomnělo povídku O.W. Kněz a Ministrant...andělský ministrant..ooooo...*slyší andělské zpěvy*)
Ostatní mě tolik neuchvátili, ale to je možná tím, že jsem toho zatím moc nepřečetla..^^
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat