pondělí 24. září 2012

Bude cirkus!

A byl... :D



Aneb o tom, jak Afro zachrání svět a tygr projde klíčovou dírkou (i se zebrou v náručí!).
Nene, žádná recenze filmu. :D Ale musím pěkně poděkovat, že jsem byla pozvána. Moc jsem se bavila a vůbec to bylo celé takové puntíkaté. :D
Na film jsme se vetřeli o hrozně dřív (asi o 40 minut, ale vůbec mi to nepřišlo!) bylo zhasnuto a my se snažili aspoň někam si sednout. Pak mě napadlo, že by mohla být zajímavá fotka na svítících schodech, ale než jsme si to stihli vymyslet tak nám rozsvítili. Tož si je aspoň Janinka vyfotila..(aneb důkaz místo slibů). Aralt byl spokojen, jako obvykle, ale Rivil se tvářil trošku nabručeně. Ale když film začal už byl v klidu. Moc jsme si to užili a i když tam bylo nějak MÁLO tučňáků bylo to opravdu dobré. Asi nejvíc mě pobavil francouzskej honič. Když "strnula", to bylo opravdu skvělé.
Kromě filmu jsem pomohla objevit parčík na Andělu.Je to tam moc milé, rekonstruované. S Rivilkem jsme si polehávali a Janinka s Araltem vymýšleli blbosti. Respektive Janinka vymýšlela a Aralt je nadšeně plnil. Jestli oni dva se nehledali až se našli..:-) Já zatím uváděla Rivila do rozpaků s tím, že je jako krásná kurtizána a zkoušela jsem z něj vypáčit, jestli třeba někdy nebyl. Ale zkuste si dostat kloudnou větu z rudnoucího elfa..:D Proto mi pak asi utekl a lehl si do trávy, aby měl klid, ale Aralt je všude, takže ani to mu nevyšlo. Nakonec zase skončil u mě, ale tentokrát bez debatování..:D
Araltova záchodová fotka. :D Myslím, že mu bylo líto, že si nemohl udělat i vlastní fotku v zrcadle. Ale příště určitě kámo! :D (Máme jen zrcadlovou a všichni tři, ale tu sem pro jistotu nedám..:D)

Sluníčko zlobilo. Ale kdybych se hnula, tak to bude ošklivější a Rivil vypadal, že mu to takhle vyhovuje. Mimochodem "Kráska s perlami ve vlasech" je pracovní název. Doufám, že mi výjde to šití a Rivil opravdu bude Kráska s perlami..^^ A z Araltka lolitka.. :D
Bylo to moc fajn! :-) Děkuju!

Bonus.. Pro ty, co dorazili aaaž sem..:D
Oho... A tohle je sice brutálně nekvalitní, ale Rivilův hluuuuubokej výstřih. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat