neděle 30. září 2012

Druhý den: Vlastníš nějakou? Pokud ano, kolik, pokud ne, máš v tuhle chvíli plány si nějakou pořídit.

Vlastníš nějakou? Pokud ano, kolik, pokud ne, máš v tuhle chvíli plány si nějakou pořídit.

Nevím, kdo to řekl, ale moc se mi líbí fráze: "za hodně peněz daleko"..:D

Jsem nadšeným..
..sloužícím (no jo, co se mnou taky jiného) jednoho chlapce. Prince Lawrence, původem od Impldollu (řada Child, model Vivien). A jsem pekelně ráda, že ho mám. Chodila jsem se na něj půl roku dívat, pořád jsem si říkala, že co když blbnu a je to jen nějakej záchvat a přejde mě to. No byla to láska na první pohled a proto ke mě princ začátkem května roku 2011 přiletěl z dalekých končin jiného vesmíru, časoprostoru.. čehokoliv. No a už se mnou zůstal.
A plány mám.. rozsáhlé. :D Ale minimálně ještě jedno MSD, princův páneček a partner, SDčko, můj sen. Sainte! Tvoje hlava bude moje!..:) a momentálně moc chci jednu MSD slečnu, která mě okouzlila svým přidrzlým úculkem a hodila by se mi do rodiny k princi..:) (SD je taky do rodiny, ale bude prostě větší no..:-))
Ale právě teď jsem ráda, že se mnou chce bydlet aspoň jeden resinovej chlapec. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat