neděle 23. září 2012

Kočičák

Pořád jsem slibovala, jak rozeberu ocásek, co mi přišel zároveň s oušky a není to tak dávno, co byl ocásek OPRAVDU rozebrán, rozstříhán a použit na jiné věci.

Respektive na ty stejné, ale ve zmenšené podobě.
Tudíž se teď můj princ pyšní vlastními oušky, ocáskem a chlupatou "jakože" vestičkou.
Ještě vymýšlím, jak jinak mu ukotvím ouška na hlavě, protože tahle "čelenka" z měkkýho kovu je poměrně nic moc. Takže občas sjede. A nebo mám strach, že bych mu koncema mohla poškrábat jeho vlastní ouška. Jenomže tak malé a hlavně nenápadné sponečky, aby Lawrimu seděly jsem ještě neobjevila. Mamina navrhuje gumičku, ale to se mi moc nelíbí.. uvidím.
Každopádně beru to jako pokrok a úspěšné zakončení jednoho z vyráběcích dnů.
Momentálně se naším směrem ženou bouřky, tudíž je v plánu dodělávka trička a něčeho, čemu se snad bude dát říkat "kalhoty".



Lawri právě odmítl sundat ouška a ocásek. Uhm, prý, že teď bude koťátko a ať ho tak uložím.
Uch, no proč ne..^^
Jedinná barevná. A stejně jsou ty barvy nějak mimo. Ta modrá je ve skutečnosti ještě o něco tmavší.

Ověřování, jestli ouška drží.

Tady je i kousek ocásku. Ten se mi moc líbil sešívat. A uvnitř je taky ten měkkej drát, takže jde ocásek tvarovat..^^ Akorát je krátkej..

Tahle se mi líbí..

Žádné komentáře:

Okomentovat