neděle 23. září 2012

Kinové zážitky

Včera jsme KONEČNĚ byli na poslední části Harryho Pottera. Mám pocit, že tomu ještě něco chybělo.
Efekty byli naprosto dokonalé, film byl opravdu skvělý a kapitola s Princem dvojí krve byla zpracována tak úžasně, že jsem ji celou proslzela. To byl opravdu herecký výkon nad výkony. :-)
I Lawri je rád, že to mohl vidět na vlastní oči takhle krásně a navíc ho Shinnya držela celý film za tlapku, takže byl úplně nejspokojenější na celém světě..:-)
Nejvíc jsem brečela, když umíral Voldemort, bylo mi líto, že umřel, on přeci nebyl zase až tak špatnej člověk, jenom si některé věci špatně přebral a jeho rodina taky nebyl zrovna příklad do života..

Já bych to asi nenechala skončit takhle. V mé verzi by byl Voldemort ten vítěz, asi. :-)

A pak "o 19 let později", to bylo docela smutný. Nebylo to důstojný zakončení filmu (ani knihy).. Alespoň já bych si chtěla svoje hrdiny uchovat jako mladé lidi plné nadějí, ale takhle. Ronald s břichem, Ginny s mikádem. A postarší Draco, to kino plakalo smíchy a to nebylo fér!

A jedna věc mimo. Plyšový Harém.

Žádné komentáře:

Okomentovat