neděle 23. září 2012

Teď už jen ta lepší část

Tak jsem to zvládla. :-)

Ráno jsem se pozitivně naladila budovatelskými písněmi, za což tady veřejně pěkně děkuji Sebastianovi, hindustickými a budhistickou mantrou (ta mi doteď zní v hlavě) a několika díly komedie Kuragehime (kouzelné jedenáctidílné anime s nechutně nakažlivým Openingem..Opravdu je to KOMEDIE a utahují si snad ze všeho..:-)). Trošku mě povzbudil Lawri i Berťák. V Autě mi zahulákal Jarvis...:-) Príma začátek.
První jsem šla na biologii. Mešťa nás všechny "startoval pro štěstí", jemné nakopnutí do zadku, a z čisílek skládal různé tvary. Třeba rybičku, draka, blesk..:D Vytáhla jsem si prvoky. Neuměla jsem zařazení a dostala jsem trojku.. Ale zvládla jsem to a to je důležité.
Pak bylo ZSV, nejvíc ze všeho jsem nechtěla první otázku politologie, takže jsem si ji vytáhla. Asi jsem je ohromila vědomostí že "Obama musel zrušit kvóty na těžbu ropy"..protože jsem dostala jedničku. A je to moje nejazslouženější známka. Protože Tom Hlavsa jedničku jen tak někomu nedává a když už dá jedničku! A taky to byla jediná jednička ze ZSV. Dokonce se na mě pěkně usmál. :D A i Mikimu se můj projev líbil..
Pak nižší čeština, 8/9.. protože jsem moc používala obecnou češtinu.. taky mě na to ještě před vyšší maturitou Flek upozornil..
Pak Aj 32/39. A to hlavně proto, že paní Minářová, která nám dělala přísedící doslova "sálá pozitivnem".. je úžasná a má krásný úsměv.
Naposledy vyšší Čj (11/15), Zánik samoty Berhof, který jsem nečetla, jela jsem podle vyprávění lidí, co to četly. Navíc nás zkoušel náš přísedící (a novou přísedící nám dělala paní Minářová) Flek, protože Schubi si o polední přestávce zlomila ruku. Vypadala celou dobu, že jí není úplně dobře a tam prý nějak spadla. Nakonec to bylo príma i s Flekem.
A pan Říhovský měl svázané vlasy! Kurňa! Proč tak nechodí častěji, hrozně mu to slušelo! ^^

Jdu si nelegálně stáhnout BBC Sherlocka (za odměnu) a prý "co chci za maturitu"... tedy za tuhle část. Tak vyzkouším Marvina a jeho sešívacího koně..(děkuji za tip!..:-))

Žádné komentáře:

Okomentovat