neděle 23. září 2012

Pomoc hlodajícímu červíčkovi..

..protože už jsem téměř šťastný majitel..(moje vlastní cesta s dvoukilovým balíkem a následný box opening=krabicootvírání, mě čekají už/až v pondělí)..tak jsem celkem v klidu. A to, že se někdo "chytil" a vrtá se teď v obrázcích mě velmi těší.. a protože obrázky nejsou všechno přidávám své totálně nejoblíbenější video.
Majitelé, kteří umí své miláčky "rozhýbat" jim říkají "stop motion" a ono se tomu tak říká všude ve všem, co se dá "rozhýbat"..:-) Toto stop motion je naneštěstí autorčino jediné, což je obrovská škoda, jak budete mít tu čest shlédnout.
Jinak kromě úžasné hudby a všeho toho, sledujte i prstíky téhle panenky. Jsou v podstatě jako vaše. Mají všechny klouby..(a Hiroko už taky na jedny takové začíná šetřit). Standart je panenka bez kloubovatých prstíků..(i když je pravda, že těmi je největší práce..:-)) A teď už konec řečí a hurá na video..:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat