čtvrtek 27. září 2012

První MODRÉ tričko

Lawrenc: Modrá je moje oblíbená barva, modrá mi sluší *zasekne se*. Hiroko, proč ještě nemám nic modrého.
Hiroko: *dělá, že tam není, že vůbec neví o co jde*
Lawrenc: Hiroko?! Hiroko! HIROKO...
Hiroko: No jo no jo! Neumím šít! Tak to je, proto nemáš nic modrého a teď mě konečně nech rozbalit ten balík od Nini.
Lawrenc: *přimhouří oči* Je tam i něco pro mě?
Hiroko: *provokativně mlčí a dál rozbaluje* Jeee, hele modrý tričko v tvojí velikosti.
Lawrenc: *spokojeně se usměje a otočí se ke Hiroko zády, aby mu rozepla zip na blůzce*
Lawrenc: Tak co, sluší mi to? Ah, proč se vůbec ptám! Jasně, že mi to sluší! *spokojený sám se sebou* Fajn, teď si zapálím, jestli nemáš nic proti. Celý týden jsem se držel, u jeptišek nerad kouřím, divně se na mě dívají..
Hiroko: Hm, jo klidně.. dej si do nosu. *všimne si jeho úžasného výstřihu* Ehm...
Lawrenc: *spokojeně si vypaluje pusinku* Hm, děje se něco? Divně se na mě díváš!
Hiroko: NEeeeee... vůbec nic!
Hiroko: *spokojená se svým "úlovkem"*
Lawrenc: Chováš se divně, co je? *podezřívavý pohled*... Ah! *prozření* zase mi čumíš do výstřihu!
Hiroko: *přiztiženě zčervená* No neneneeeee...
Lawrenc: *radši si přesedne na postel*
Lawrenc:Opravdu nerozumím tvému zlozvyku. Do vystřihu se běžně muži dívají ženám, ne obráceně!
Hiroko: *pod vousy* No to by ses divil... (Aneb poznatky z Koree. Mladým popovým stááár se do výstřihu prostě musí koukat.. Ehm, ten pán, tím Taemina docela rozhodil...XD)
Lawrenc: Co si to tam mumláš?!
Hiroko: Nic nic, jen počkej na Vánoce! Všechno se dozvíš..

Žádné komentáře:

Okomentovat