čtvrtek 27. září 2012

Čajový dýchánek

Hiroko mě vodívá téměř všude s sebou. Takže se podívám tu tam, tu onam, byl jsem dokonce i v nemocnici! Šel jsem tam tehdy rozveselit spolužačku Báru a musím říct, že se mi to i povedlo. Nikdo neodolá hebkosti mojí pokožky. *Hiroko sleduje, jak si Lawri přejedu dlaní po předloktí a jen tak tak odolá* A pak jsem viděl Shinnyu a vlastně jsem byl dlouho středem pozornosti, lidi jsou TOLIK zvědaví..
Dneska, když jsme čekali na kamarády, nabídl Hiroko nějaký milý pán víno (Hiroko: v litrové plastové flašce) a pak prošel další pán, bez vína, ale ten mě pochválil, že jsem moc krásný. Akorát si nejsem jistý, jestli věděl, že já jsem ON, říkal "bábika", ale mile se usmál, budiž mu tedy odpuštěno. A pán s krabicovým vínem v plastové flašce pak chválil i Astaroshe-san, která měla hromadu odvahy a přijela v .. nevím, jak se tomu říká, ale běhala v tom i na AnimeFestu, byla krásná..
V čajovně to bylo moc príma, dali jsme si medovník a Hiroko ač toužila po černém čaji vybrala nakonec zelený, Genmaichu, který se dělá s praženou rýží a je moc dobrý.

Co se mého oblečení týče, Shinnya-chan byla nadšená, moc se jí líbím, občas mám pocit, že by mě nejradši sbalila a odjela se mnou domů (možná by se mnou utekla i na sever, to nevím). Hiroko se tváří, že to nepřichází v úvahu a že jsem její. Tsche, já nejsem ničí, já jsem svůj, a možná trošku mého Vůdce..^^ *zasněný výraz*
A můj outfit! Netušil jsem, že by mi mohla žlutá tolik slušet. Hiroko to spíchla včera, když se vrátila z výletu (na který šla beze mne, naštěstí, protože pršelo). A taky jsem dostal šátek. Líbí se mi, ale Šáren tvrdí, že vypadám jako husopaska.. Hiroko se líbí a mně celkem taky, tak nevím, co bych se tím trápil. Zjistil jsem, že se mi líbí klamat lidi. Hihi, ale prokazatelně jsem chlapec! Ano, vážně. To, že mám jemný obličej a oblečení, co by si na sebe normální smradlavý chlap nevzal, ještě neznamená, že jsem dívka, ne?! Ano! Jsem krásný!
A teď už půjdu spát, jsem unavený. (Hiroko dodatek: Vavřineček mi to nadiktoval asi v osm hodin večer a pak zalehnul do mích peřin, byl vážně unavený..^^)
Zbytek není tak podstatný, měl jsem ještě tříčtvrťáky a botičky..^^
Takže prý selka.. T_T *zakrývá smích*
Má krátkou rukojeť, je to škoda, jinak by šel se mnou, takhle byl jen na zapózování.. *Hiroko rychle špelí, jak to udělat, aby byl princ spokojený*
Hiroko: *culí se* moje oblíbená je taková "Ahoj, jmenuji se Lawrenc II. a jsem princ, nechceš pro mě pracovat?". Vzpomínky..^^
A pak asi další čtyři fotky navíc v galerii (jsou s efektem, kde ta žlutá vypadá víc jako ta žlutá, která na tom doopravdy je, ikdyž už je to trošku víc.. Hm, pochopitelná věta, že?)
PS: Ten šátek prý mám k svátku (bylo Vavřince).

Žádné komentáře:

Okomentovat