středa 19. září 2012

Jak jsem zapochybovala

Jsou to asi dva dny, co jsem skutečně zapochybovala. Blonďatý chlapec mě vyvedl z míry. Absolutně jsem si nebyla jistá, jestli mu můžu věřit, že skutečně je chlapec.
Poohlédla jsem se po dalších informacích a zjistila, že se jmenuje Maya, přiznám se, že mě to moc nepřesvědčilo, takže nastalo další hledání a ověřování.
LM.C, totiž tato dvoučlenná skupina skutečně jsou tito dva chlapci.
Ujistila mě o tom i moje sestřička a ukázala mi plakát, kde jsem konečně prozřela.

Já jsem si myslela, že mě nemůže nic překvapit, že přece je to Mana nebo Hizaki nebo Kamijo nebo já nevím třeba Uruha. Ale tohle mě fakt dostalo. Možná, že mě uhopsaný korejský dívčí pop zblbnul natolik, že jsem měla pochybnosti.
Ale víte, teď, když se na něj znovu dívám, pouštím si klip s touhle image, tak si říkám, jak jsem mohla pochybovat?! Vždyť tohle je přece na něm vidět.
Teď když to vím stopro, je to jasný. No ne?..:D

Žádné komentáře:

Okomentovat