neděle 23. září 2012

Vítání prince...

A je to..
celý víkend jsem chodila od ničeho k ničemu a fňukala, že co když nepříjde (do Budějovic daleko!), ještě v pondělí jsem kňučela a pak jsem TAKHLE znervózněla. Sestru jsem pružila už kolem půl třetí, že teda jako MUSÍ jít se mnou, že já ho neunesu, dyť váží dvě kila, navíc, co když se někde nervově zhroutím!
A teď? Všechno je v pohodě. Lawri do naší rodiny zapadl jako nic. Momentálně spinká s Frederikem v náručí. Maminka mu plete svetřík a sestra se obdivuje, jaké krásné fotky s ním jsou.. ^^
A zjistila jsem, že ačkoliv jsem tak obrovský milovník krabic neumím je otevírat. :D
Jinak ve zvyku bývá ukázat tu "vaši krabici"..,jenomže já už jsem do ní stříhala a navíc je to nudný. Čekala jsem jinou krabici, jenomže uvnitř na mě místo krabice..(tedy místo druhé ošklivé krabice..:D) čekala luxusní taška na přenos. Impldoll..♥ Jaj...oni asi věděli, že ho chci VŠUDE vozit s sebou + že už ve středu má oslavnou čajovou párty..:D
Pak jsem vytáhla věcičky jako certifikát, paruku, botky..etc.. a nakonec mumii v bublinkatý folii. Tedy tu vytáhla mamka, já jsem neměla nervy.. A pak jsem ho vymotávaly a vymotávali.. než jsme se dostali na konec to byla pěkná fuška..až na nás nakonec vykoukly dvě krásné oči a zafačovaná hlava..(to byl TAKOVÝ pohled, že jsme to fotili..xD)
Mumie..:)




Očička má vážně kouzelná, do šeda a do fialova zorničky..^^ Navíc ty jeho dlouhé vlásky. Je vážně úžasný s obrázkem se to NEDÁ srovnávat. Dokonce i ty řasy, co má te'd mu nehorázně sluší, tudíž je měnit nebudu..:-)
Je prostě nádherný, pěkně stojí a hážě TAKOVÉ obličeje. Je úžasné štěňátko, akorát sestřička se snaží fotit ho v takových ošklivých polohách. Takových, co se na prince VŮBEC nehodí..:D Ale některé fotky se jí vážně moc povedly a s těmi se teď, samozřejmě s jejím svolením, podělím...:-)
Takhle momentálně moje princátko vypadá. Chrní s Frederik v náručí..

Ty lodičky!.. Má to sice vzadu trošku volný, ale nehorázně mu sluší..^^

Úplně ze všech nejkrásnější fotka.. :-)

Z téhle prostě nemůžeme..:D chtěla jsem mu pomoct na nohy a on vystrčil zadek.. (ale má pěkný zadek..:D)

A k porovnání princ do kterého jsem se zamilovala.. Ale když teď koukám na svého Vavřinečka (Lawriho), je to vlastně ještě mnohem, mnohem lepší!..:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat