středa 19. září 2012

Top Combine

A helé, našel se článek o soucitu..:D

Top Combine.
Teď nevím, jestli mám za jmenování téhle skupiny pěkně poděkovat a nebo ne. Ale vzhledem k tomu, že moje kamarádka se do toho ušišlaného jazyku tolik zabouchla, tak poděkovat můžu a děkuji.

Původně jsme si to poslechli jen proto, abychom slyšeli, jak strašně to zní. Znělo to fakt otřesně (a při tom jejich "To Combajn", jsme chytli záchvat smíchu, combajny u nás jezdí taky, ale akorát nebudou top..:D Tedy až na toho zelenýho fešáka značky John Deere <3). Napoprvé, napodruhé i napotřetí. Jenomže jsou pěkní, tak jsme si je poslechli ještě napočtvrté, napopáté.... Hm... a dobře se u toho šišlání uklízí.

Shinnya se dostala do stavu, kdy je schopna rozeznat jednoho od druhého..(mě připadjí pořád skoro stejní, až na jednoho..xD).. A navíc má už i svého oblíbence.
Uch, tohle šišlání je tady něco. Taková malá pomsta. Ale proč ne, jak jsem říkala, dobře se mi u toho uklízí. :-D
Tak děkujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat